Føler at jeg kan klarer alt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Jeg er gravid i uge 4+1..  Men hold op jeg er et helt andet menneske end før...    jeg føler mig ikke speciel træt..  jeg kan sidde længere oppe end før..  jeg lå vågen næsten hele natten.. Men jeg er ikke spor træt...  jeg døjer meget med ligaments smerter omkring underlivet..  får spark agtige følelser...  Er det normalt... Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

come2

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Hej Allesammen...

Jeg er gravid i uge 4+1..  Men hold op jeg er et helt andet menneske end før...    jeg føler mig ikke speciel træt..  jeg kan sidde længere oppe end før..  jeg lå vågen næsten hele natten.. Men jeg er ikke spor træt...  jeg døjer meget med ligaments smerter omkring underlivet..  får spark agtige følelser...  Er det normalt... Hilsen maria

Tror næppe de spark agtige følelser er baby. Du er jo ikke ret langt

Anmeld

20. januar 2013

Det er ligamens smerter jeg kan mærke..  

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Hej Allesammen...

Stort tillykke

Anmeld

20. januar 2013

Taak.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.