Hårtab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Tulle28

Min svigermor har fra day 1 sagt at min datter nok ville tabe sit hår og jeg har bare nikket og smilet Men inden for den sidste uge er stort set det hele røget af?! Er de nogen af jer andre der har oplevet det samme? Jeg troede det skete meget tidligere, hvis det skete.

Vi slap lige af med hormonknopperne og så taber ungen håret. Ha ha! Mon hun nogensinde komme til at se nogenlunde ud på billeder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Kay

det har jeg ski ik oplevet... tilgengæld taber jeg hår...

Anmeld

20. januar 2013

Tulle28

Kay skriver:

det har jeg ski ik oplevet... tilgengæld taber jeg hår...

Det gør jeg også - i stor stil!! Er virkelig træt af det, har mørkt hår, så det ses virkelig meget

Min store datter havde ikke rigtig noget hår da hun blev født, så det var ligesom ikke rigtig et issue... Og også derfor jeg bare tænkte ja jaaa da svigermor blev ved med at sige det. Det havde jeg heller ikke rigtig hørt om. Men den var sgu god nok!

Anmeld

20. januar 2013

Kay

Tulle28 skriver:

Det gør jeg også - i stor stil!! Er virkelig træt af det, har mørkt hår, så det ses virkelig meget

Min store datter havde ikke rigtig noget hår da hun blev født, så det var ligesom ikke rigtig et issue... Og også derfor jeg bare tænkte ja jaaa da svigermor blev ved med at sige det. Det havde jeg heller ikke rigtig hørt om. Men den var sgu god nok!

elna har stadig hendes hår  det er også bare svært når man altid har haft stort tykt kraftigt hår og nu er det bare noget tyndt sjask 

Anmeld

21. januar 2013

nielsen80

Tulle28 skriver:

Min svigermor har fra day 1 sagt at min datter nok ville tabe sit hår og jeg har bare nikket og smilet Men inden for den sidste uge er stort set det hele røget af?! Er de nogen af jer andre der har oplevet det samme? Jeg troede det skete meget tidligere, hvis det skete.

Vi slap lige af med hormonknopperne og så taber ungen håret. Ha ha! Mon hun nogensinde komme til at se nogenlunde ud på billeder??

Hahahaha Karla har endnu ikke fåetnoget hår at tabe. Vi håber det kommer inden skolestart

Anmeld

22. januar 2013

Masig

Fabian har tabt meget af sit hår, men det er ved at vokse ud igen. Han ser bare skaldet ud fordi det er helt lyst. I kan lige få lov at se forskellen fra han var nyfødt og til nu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2013

Tulle28

Masig skriver:

Fabian har tabt meget af sit hår, men det er ved at vokse ud igen. Han ser bare skaldet ud fordi det er helt lyst. I kan lige få lov at se forskellen fra han var nyfødt og til nu...

Guuuuud ja!! Aj det er jo faktisk helt vildt Min datter har stadigvæk en plet på toppen, hvor der er masser af hår, sådan en slags omvendt måne ha ha Nå, men rart at hun ikke er den eneste. Det er da noget mystisk noget, synes jeg!

Anmeld

22. januar 2013

Tulle28

nielsen80 skriver:

Hahahaha Karla har endnu ikke fåetnoget hår at tabe. Vi håber det kommer inden skolestart

He he sådan var det også med min store datter - det kom først for alvor da hun var omkring 2,5, men er stadigvæk lidt tjavset

Anmeld

22. januar 2013

Masig

Tulle28 skriver:

Guuuuud ja!! Aj det er jo faktisk helt vildt Min datter har stadigvæk en plet på toppen, hvor der er masser af hår, sådan en slags omvendt måne ha ha Nå, men rart at hun ikke er den eneste. Det er da noget mystisk noget, synes jeg!

Fabian har stadig sit lange, mørke hår i nakken, men det røg altså af i toppen hehe. Men det lader til det kommer igen, bare lyst istedet for det mørke han havde da han blev født. 

Anmeld

23. januar 2013

Tulle28

Masig skriver:

Fabian har stadig sit lange, mørke hår i nakken, men det røg altså af i toppen hehe. Men det lader til det kommer igen, bare lyst istedet for det mørke han havde da han blev født. 

Sjovt altså Jeg håber sådan min datter får mørkt hår, jeg er mørkhåret med brune øjne og min store datter er helt lys med blå øjne - ligner ikke mig OVERHOVEDET! Så jeg håber lidt mine gener skinner mere igennem ved den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.