Røv-nervøs, og på forhånd undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

emmaemilie

Kære alle herinde!

Ja, på forhånd undskyld for et spørgsmål der sikkert er blevet stillet og besvaret en milliard gange allerede.

Men, here goes!

Jeg er idag 6+4, og har indtil nu haft en tilpas mængde kvalme, ondt i brystvorterne, træthed og ligamentsmerter.
Men i morges vågnede jeg uden nogle af disse symptomer.

Jeg har to ufrivillige aborter bag mig (MA og SA) og de har sat dybe spor i mig.
Derfor er jeg simpelthen så mega nervøs hele tiden!
Og selvom det ikke er et kvalitetstegn, at have graviditetssymptomer, så er de dejlige at have, fordi man på den måde, har noget at forholde sig til..

Men ja, nu er de symptomer væk.
Jeg skal scannes på onsdag - bliver fulgt lidt ekstra denne gang pga aborterne.. Men lige nu er onsdag langt væk, og jeg kan ikke holde denne uvidenhed ud.

Er der nogen derude, der har noget positivt at fortælle?
Jeg ryster pt som et espeløv

Kram og på forhånd tak!
Emma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Muhmi

Jeg havde kortvarrigt kvalme i ugerne lige efter jeg fandt ud af jeg var gravid... Det stoppede i nogle dage og kom så igen med fuld smadder... Man behøver ikke have kvalme eller ondt i brysterne hver dag

Og prøv at slappe af i hovedet (Jeg ved godt det er nemmere sagt end gjort) Men dine bekymringer kan faktisk gå ind og gøre så du lige pludselig ikke oplever disse symptomer, fordi du er så bange... Vores hjerner virker rigtig irriterende på den måde, fordi vi ved at tænke meget på noget faktisk kan få det "til at ske" altså at man enten mærker symptomer på at være gravid selvom man ikke er det, men ønsker det eller den anden vej rundt

til dig, det skal nok gå!

Anmeld

20. januar 2013

Frk.S

Jeg kan sagtens forstå du er nervøs, når du har aborteret 2 gange.

Jeg kan da fortælle dig, at jeg stort set ingen symptomer havde i min graviditet.... ud over træthed.
Det gjorde da også, at jeg i starten (indtil NF) havde svært ved at forstå at jeg rent faktisk VAR gravid.

Men der var altså intet galt her.

Jeg krydser fingre for dig, at alt er som det skal være. 
Held og lykke med scanningen på onsdag. 

Anmeld

20. januar 2013

Krussedulle

emmaemilie skriver:

Kære alle herinde!

Ja, på forhånd undskyld for et spørgsmål der sikkert er blevet stillet og besvaret en milliard gange allerede.

Men, here goes!

Jeg er idag 6+4, og har indtil nu haft en tilpas mængde kvalme, ondt i brystvorterne, træthed og ligamentsmerter.

Jeg har to ufrivillige aborter bag mig (MA og SA) og de har sat dybe spor i mig.
Og selvom det ikke er et kvalitetstegn, at have graviditetssymptomer, så er de dejlige at have, fordi man på den måde, har noget at forholde sig til..

Jeg skal scannes på onsdag - bliver fulgt lidt ekstra denne gang pga aborterne.. Men lige nu er onsdag langt væk, og jeg kan ikke holde denne uvidenhed ud.

Kram og på forhånd tak!
Emma

Ville gerne komme med en masse erfaringer.. Men min kvalme fortsatte på fuld styrke, selvom jeg havde en MA i uge 14..

Jeg håber at din lille spire har det super godt inde i maven

Et skal du ha.

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

emmaemilie skriver:

Kære alle herinde!

Men, here goes!

Kram og på forhånd tak!
Emma

Åååeh jeg forstår godt du er nervøs med de to aborter bag dig

Men jeg oplevede også i den tidlige graviditet, hvor jeg havde det værst, at den ene dag var jeg bare skidt tilpas med kvalme, "ondt" i maven, svimmel og alt det dejlige der nu hører med, også kunne jeg vågne op dagen efter og være TOTALT frisk, ingen symptomer og absolut ingenting..

Og i dag sidder jeg med tyk tyk tyk mave og har lidt over 6 uger tilbage af min graviditet og en totalt sund (håber jeg ) dreng i maven!

Så forhåbentlig er det bare det du oplever, at have gode og dårlige dage!

Krydser fingre for, at du får en gooood graviditet!

Anmeld

20. januar 2013

emmaemilie

Tak søde damer, hvor er det dejligt med nogle opbakkende ord, når man har brug for det!
For det er simpelthen så frustrerende at gå med

Anmeld

20. januar 2013

FruK

Forstår godt at du er nervøs...

Jeg havde en weekend i starten af min sidste graviditet, hvor jeg var sikker på, at jeg havde aborteret igen, fordi alle symptomer var væk. Men de kom igen - og min lille tøs er nu godt to uger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.