Lidt spørgsmål... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

God aften...

Jeg har testet positivt idag og jeg har spist folsyre i snart 2 uger..  Hvor lang tid skal jeg spise dem... Hvornår er det nu jeg skal spise vitaminer..  Er jernet ikke fra uge 12 af...   Jeg har jo været gravid før.. Jeg ventede mig sidste en lille dreng der havde alvorlige hjertefejl så jeg afbrød graviditeten i uge 17+5..  Ville maven kunne ses tidligere end normalt eller var jeg ikke langt nok henne..  

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

L&V

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

God aften...

Jeg har testet positivt idag og jeg har spist folsyre i snart 2 uger..  Hvor lang tid skal jeg spise dem... Hvornår er det nu jeg skal spise vitaminer..  Er jernet ikke fra uge 12 af...   Jeg har jo været gravid før.. Jeg ventede mig sidste en lille dreng der havde alvorlige hjertefejl så jeg afbrød graviditeten i uge 17+5..  Ville maven kunne ses tidligere end normalt eller var jeg ikke langt nok henne..  

God aften

Du ska spise folsyre til uge 12, vitaminer fra positiv test og jern fra uge 10..

Det er forskelligt hvornår man ka se mave uanset om man har været gravid før eller ej

Anmeld

19. januar 2013

Kan jeg forsætte på de piller jeg har nu det er ren folsyre..  Vil det ske noget at jeg køber gravitamin og får folsyrer 2 gange..   

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Maria og en bette spirer i Maven >33 skriver:

Kan jeg forsætte på de piller jeg har nu det er ren folsyre..  Vil det ske noget at jeg køber gravitamin og får folsyrer 2 gange..   

Det ved jeg ikke men hvis du alligevel har dem så ville jeg da bare købe en alm multivitamin

Anmeld

19. januar 2013

Så vil jeg gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.