Hjælp... Er så bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Juni-barn

hey.. 

Jeg går og bliver lidt bekymret.. 

Jeg er i uge 18 og har ikke taget noget på endnu... Startede med at tabe 4 kg, men jeg har ikke taget på efterfølgene...

nogen der kan der kan gøre min mindre bekymret? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

AnthonsMor

Juni-barn skriver:

hey.. 

Jeg er i uge 18 og har ikke taget noget på endnu... Startede med at tabe 4 kg, men jeg har ikke taget på efterfølgene...

Hejsa.

De første 20 uger tabte jeg mig også, har så taget ca. 3 kilo på de sidste 13 uger, men jeg nåede da at tabe 6 kilo de første 20 uger..

Medmindre du er undervægtig skal du ikke tænke mere over det.. Husk altid på, at baby tager først, også får du resterne

Anmeld

19. januar 2013

Neki

Juni-barn skriver:

hey.. 

Vil det sige at du stadig vejer 4 kg mindre end da du blev gravid - eller har du taget de 4 kg på igen, og vejer nu det samme som før din graviditet?

Hvis du er bekymret, så synes jeg du skal tale med din læge eller jordemoder. Men det hænger også ofte sammen med din før-graviditetsvægt hvor meget du tager på, og hvornår. Jeg havde næsten heller ikke taget på da jeg var i uge 18, men tilgengæld er der kommet ca et kg på om ugen de sidste tre ugers tid. Dvs jeg først rigtig tog på omkring 20.uge.

Spiser du normalt og sundt?

Anmeld

19. januar 2013

Juni-barn

Jeg vejer ca 3 kg mindre end da jeg blev gravid og jeg har hele tiden haft svært ved at spise noget, det er dog blevet bedre men stadig ikke helt godt.. 

Jeg var forbi lægen i uge 12 da jeg opdagede jeg begyndte at tabe mig  Og hun sagde jeg ikke skulle bekymre mig, medesignes dette er svært når jeg stadig ikke har tabet noge på... Har tabt mig lidt siden uge 12... 

med hensyn til om jeg spiser sundt så prøver jeg med det jeg nu kan få ned... 

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Juni-barn skriver:

Jeg vejer ca 3 kg mindre end da jeg blev gravid og jeg har hele tiden haft svært ved at spise noget, det er dog blevet bedre men stadig ikke helt godt.. 

Jeg var forbi lægen i uge 12 da jeg opdagede jeg begyndte at tabe mig  Og hun sagde jeg ikke skulle bekymre mig, medesignes dette er svært når jeg stadig ikke har tabet noge på... Har tabt mig lidt siden uge 12... 

med hensyn til om jeg spiser sundt så prøver jeg med det jeg nu kan få ned... 

Bare du spiser varieret og får lidt kød gør det ikke noget

Anmeld

19. januar 2013

Stjerneskud

Jeg tabte mig også og har haft meget svært ved at tage på. Jeg nåede min startvægt da jeg var 20 uger. Jeg spiser hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst. Det hjælper noget hele tiden at have noget i huset der lidt lækkert.

Det er rigtig svært ikke at bekymre sig, så jeg synes du skal snakke med lægen eller jordemoderen om det

Anmeld

19. januar 2013

Juni-barn

Stjerneskud skriver:

Jeg tabte mig også og har haft meget svært ved at tage på. Jeg nåede min startvægt da jeg var 20 uger. Jeg spiser hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst. Det hjælper noget hele tiden at have noget i huset der lidt lækkert.

Det er rigtig svært ikke at bekymre sig, så jeg synes du skal snakke med lægen eller jordemoderen om det

Jeg spiser også bare det jeg har lyst til... Om det er kage eller noget frugt det er ligemeget... 

Skal til jordemor onsdag så tager jeg lige en snak med hende der... man bliver bare så bange for der er noget galt selv om der ikker er tegn på noget... 

Anmeld

19. januar 2013

norenberg

Jeg har tabt mig de sidste 2 graviditeter og gør det også i den her, fik at vide på sygehuset at så lange scanningerne viser at barnet har det fint og har den rette størrelse gør det ikke noget og de oplever mange der taber sig mens de er gravide.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.