Nogen fra Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer - jeg tillader mig at være anonym, da blandt andet mon arbejdsplads ikke ved jeg flytter, og der er et par herinde som muligvis har fundet ud af hvem jeg er - håber det er ok! 

Vil høre om der er nogle fra Aalborg, der evt på et tidspunkt kunne tænke at mødes, hvor vi evt bare kunne mødes en masse sammen og snakke lidt? Jeg selv er lige blevet mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Hej med jer - jeg tillader mig at være anonym, da blandt andet mon arbejdsplads ikke ved jeg flytter, og der er et par herinde som muligvis har fundet ud af hvem jeg er - håber det er ok! 

Vil høre om der er nogle fra Aalborg, der evt på et tidspunkt kunne tænke at mødes, hvor vi evt bare kunne mødes en masse sammen og snakke lidt? Jeg selv er lige blevet mor

Hej..
Jeg er fra Aalborg og kunne da være hyggeligt og mødes..
Ved ikke hvem du er ;-)

Er selv 26 og har godtnok et barn på 6..

Anmeld

19. januar 2013

Mamalou

Jeg bor i Aalborg og har et barn på 20 måneder  

Anmeld

19. januar 2013

millapigen

Anonym skriver:

Jeg er fra Aalborg er 27 og har en søn på 4 :-)

Anmeld

19. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

jeg bor tæt på aalborg..  Det kunne da være hyggeligt at mødes..  jeg er gravid igen efter jeg fik abort i november ...

Anmeld

19. januar 2013

An&Jo

Jeg bor en lille køretur fra Aalborg, men er der jævnligt..

Jeg er 23 og har en dreng der bliver 3 til april

Anmeld

28. januar 2013

camillakrath

Anonym skriver:

Jeg melder mig da også på banen her 

Jeg bor i Aalborg sø med min kæreste og vores søn på 20 måneder 

Anmeld

29. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

jeg er en 24 årige pige som bor 15 kilometer...  Men jeg er frisk på at mødes med nogle da jeg også søger nogle venner... Jeg er gravid i uge 5+3...

Anmeld

29. januar 2013

September2012

Jeg er også fra Aalborg. 24 år, har en dreng på 5 mdr.

Anmeld

29. januar 2013

Fenja09

Jeg er fra Nørresundby, og er da frisk på at mødes med nogle tøser  Jeg er 30 og har en datter på 17 måneder.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.