Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 2 gangs gravid. Og de her niv er ny for mig..?? Hvad skyldes de??? Mener hvertfald ikke at huske at jeg havde dem sidste gang...
av de gør ondt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min Jordmor sagde til mig igår at det er fordi at barnet nu har sat sig fast at det gør så ondt
(ved du om dit barn ligger klar)
men husker bestemt heller ikke disse niv fra første gang ..
Men øv det træks det skal gøre så ondt
LBK skriver: Jeg er 2 gangs gravid. Og de her niv er ny for mig..?? Hvad skyldes de??? Mener hvertfald ikke at huske at jeg havde dem sidste gang... av de gør ondt
Havde også de niv der i første graviditet, sådan til sidst og har også haft dem i en uges tid nu her... Det er åbenbart meget normalt, min jm sagde at det var blødgørelse af livmodermunden og baby der presser på
Lahn11 skriver: min Jordmor sagde til mig igår at det er fordi at barnet nu har sat sig fast at det gør så ondt (ved du om dit barn ligger klar) men husker bestemt heller ikke disse niv fra første gang .. Men øv det træks det skal gøre så ondt
Hun skule ifølge min jm ligge klar... Så er det da nok bare det.. Men trælse smerter ...
Muhmi skriver: Havde også de niv der i første graviditet, sådan til sidst og har også haft dem i en uges tid nu her... Det er åbenbart meget normalt, min jm sagde at det var blødgørelse af livmodermunden og baby der presser på
Det lyder jo ikke usandsynligt.. Så det er det nok..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128