Gravid i uge 37 og kraftige niv i underlivet / skeden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

LBK

Jeg er 2 gangs gravid. Og de her niv er ny for mig..?? Hvad skyldes de??? Mener hvertfald ikke at huske at jeg havde dem sidste gang...

av de gør ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

baby012

min Jordmor sagde til mig igår at det er fordi at barnet nu har sat sig fast at det gør så ondt  

(ved du om dit barn ligger klar) 

men husker bestemt heller ikke disse niv fra første gang .. 

Men øv det træks det skal gøre så ondt  

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

LBK skriver:

Jeg er 2 gangs gravid. Og de her niv er ny for mig..?? Hvad skyldes de??? Mener hvertfald ikke at huske at jeg havde dem sidste gang...

av de gør ondt 

Havde også de niv der i første graviditet, sådan til sidst og har også haft dem i en uges tid nu her... Det er åbenbart meget normalt, min jm sagde at det var blødgørelse af livmodermunden og baby der presser på

Anmeld

19. januar 2013

LBK

Lahn11 skriver:

min Jordmor sagde til mig igår at det er fordi at barnet nu har sat sig fast at det gør så ondt  

(ved du om dit barn ligger klar) 

men husker bestemt heller ikke disse niv fra første gang .. 

Men øv det træks det skal gøre så ondt  

Hun skule ifølge min jm ligge klar...  Så er det da nok bare det.. Men trælse smerter ...

Anmeld

19. januar 2013

LBK

Muhmi skriver:

Havde også de niv der i første graviditet, sådan til sidst og har også haft dem i en uges tid nu her... Det er åbenbart meget normalt, min jm sagde at det var blødgørelse af livmodermunden og baby der presser på

Det lyder jo ikke usandsynligt.. Så det er det nok.. 

Anmeld

19. januar 2013

Tulle28

Dem havde jeg også, tror det er baby der ligger og presser mod en nerve. Det gør pokkers ondt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.