Gode råd 11 mdr og diarre og lidt opkast...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.775 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Mussen2

Min dreng har virkelig tynd mave. Det står ud af ham når han indtager noget. I går sen aften kastede han også oå, men har ikke kastet op siden.

Er det noget med at. Man dkal starte maven langsomt op? Kogt afkølet vand? Må han få alm. Mad? Osv osv.
Vi har ikke haft maveinfluenza herhjemme før....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

katrine26

Vi fik fortalt at vi skulle give vores søn æblejuice og tuck kiks af lægen da han havde dårlig mave og opkast. Det har hjulpet hvergang. Katrine26

Anmeld

19. januar 2013

2babygirls

Mussen2 skriver:

Min dreng har virkelig tynd mave. Det står ud af ham når han indtager noget. I går sen aften kastede han også oå, men har ikke kastet op siden.

Er det noget med at. Man dkal starte maven langsomt op? Kogt afkølet vand? Må han få alm. Mad? Osv osv.

Jeg ville give kiks og saftevand. Vores pige slugte vand i en tysk svømmehal da hun var 12 mdr og havde tynd mave og opkast hele vejen hjem, suk.

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Gi ham noget æblejuice da der er lidt næring i det, revet æble og saltkiks er der os nogle gode ting også skånekost altså ikke noget maven ska arbejde for meget for at fordøje

Go bedring med ham søde

Anmeld

19. januar 2013

Mussen2

katrine26 skriver:

Vi fik fortalt at vi skulle give vores søn æblejuice og tuck kiks af lægen da han havde dårlig mave og opkast. Det har hjulpet hvergang. Katrine26

Super.det må vi prøve. Har hørt om reven æble...

Anmeld

19. januar 2013

Mussen2

Gi ham noget æblejuice da der er lidt næring i det, revet æble og saltkiks er der os nogle gode ting også skånekost altså ikke noget maven ska arbejde for meget for at fordøje

Go bedring med ham søde

Tak for det søde. Jeg prøver med revenæble pg så må vi afstedefter tuckiks og æblejuice. Har også læst om at presse en appelsin og give saften i kogt afkølet vand....

Går det godtmed maven?

Anmeld

19. januar 2013

Mussen2

Baby2påvej skriver:

Jeg ville give kiks og saftevand. Vores pige slugte vand i en tysk svømmehal da hun var 12 mdr og havde tynd mave og opkast hele vejen hjem, suk.

Tak for rådet. Lyder ikke rart....

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Tak for det søde. Jeg prøver med revenæble pg så må vi afstedefter tuckiks og æblejuice. Har også læst om at presse en appelsin og give saften i kogt afkølet vand....

Går det godtmed maven?

Den med appelsiner har jeg ikke hørt før men det skadede da ikke at prøve.. Det gør det. bliver ski noget rund

Anmeld

19. januar 2013

Clisolka

Ristet toastbrød er et hit mod dårlig mave herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.