Miniput 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

haha ellers er det plus og plus giver MEGA plus

Det var sødt sagt - men tror sku det er det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

Miss BananaHammock skriver:

Det var sødt sagt - men tror sku det er det andet.

noget har i ihvertfald gjort rigtigt

herhjemme joker vi altid med at vi håber supermanden for sin mors smukke udseende og sin fars intelligens

Anmeld

25. januar 2013

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

noget har i ihvertfald gjort rigtigt

herhjemme joker vi altid med at vi håber supermanden for sin mors smukke udseende og sin fars intelligens

ja det bedste fra mor og far Vi snakkede mere om at vi håbede han ikke havde mine skæve tær og fars flyve ører.

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

ja det bedste fra mor og far Vi snakkede mere om at vi håbede han ikke havde mine skæve tær og fars flyve ører.

haha, og så ku det lige passe han både fik skæve tær og flyveøre

folk omkring os (og os selv) har altid joket lidt med vi er beauty and the beast - jeg var skolens populære pige og andreas var nørden (men jeg synes han er en LÆKKER en af slagsen), så det fjoller vi tit med

Anmeld

25. januar 2013

Miss BananaHammock

haha, og så ku det lige passe han både fik skæve tær og flyveøre

folk omkring os (og os selv) har altid joket lidt med vi er beauty and the beast - jeg var skolens populære pige og andreas var nørden (men jeg synes han er en LÆKKER en af slagsen), så det fjoller vi tit med

Indtilvidere har han kun fået min næse. Jeg har ikke så meget næseben, og det har han heller ikke. Ellers kan vi ikke rigtig se andre "skavanker" endnu. Det er generelt svært at se hvem han ligner. Bliver sjovt når han blir lidt ældre og får lidt flere træk!

Min mand var også lidt af en nørd  nu er han meget en nørd! 

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Indtilvidere har han kun fået min næse. Jeg har ikke så meget næseben, og det har han heller ikke. Ellers kan vi ikke rigtig se andre "skavanker" endnu. Det er generelt svært at se hvem han ligner. Bliver sjovt når han blir lidt ældre og får lidt flere træk!

Min mand var også lidt af en nørd  nu er han meget en nørd! 

hvis det er hans eneste skavank, så han altså også sluppet ret heldigt- ingen flyveøre eller skæve tær

hehe de er nu også søde de nørder der, og det kommer mig ofte til gode når blondie her for trykket på en eller anden knap på computeren og ikke aner hvad jeg laver, så kan jeg give andreas computeren og sige: go fix!

Anmeld

25. januar 2013

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

hvis det er hans eneste skavank, så han altså også sluppet ret heldigt- ingen flyveøre eller skæve tær

hehe de er nu også søde de nørder der, og det kommer mig ofte til gode når blondie her for trykket på en eller anden knap på computeren og ikke aner hvad jeg laver, så kan jeg give andreas computeren og sige: go fix!

Du er da en rolig en - jeg kaster computeren efter ham og råber: LORTE COMPUTER. FIX!

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Du er da en rolig en - jeg kaster computeren efter ham og råber: LORTE COMPUTER. FIX!

hahah - det kan måske også være jeg måske siger lidt mer alá: go fix! NU!!!!!

og så spørger han jo: skat, hvad har du trykket på?

hvortil jeg kun kan sige: ja, tror du selv jeg har den fjerneste ide om det?

Anmeld

25. januar 2013

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

hahah - det kan måske også være jeg måske siger lidt mer alá: go fix! NU!!!!!

og så spørger han jo: skat, hvad har du trykket på?

hvortil jeg kun kan sige: ja, tror du selv jeg har den fjerneste ide om det?

Lige præcis.

De skal ikke stille dumme spørgsmål - bare fix!

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Lige præcis.

De skal ikke stille dumme spørgsmål - bare fix!

hahah præcis! det er deres job at fixe no questions asked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.