Hcg homon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Frkmtc

Hej alle sammen ..
Jeg havde desværre en sa i mandags, og det viste sig til scanningen i onsdags , at alt var kommet ud ..
Jeg var 10. Uge , men det var gået til i uge 6.
Jeg var ved læge i uge 8 for at få skrevet vandrejournal , hvor de tog blodprøver. Der lå den på 21.000. Ca en uge efter begynder jeg at bløde lidt og tager til læge igen . Får taget blodprøver og hører ikke mere fra lægen ..

Det viser sig så i onsdags at min blodprøve fra den gang var på 19.000 . Mit spørgsmål er så : hvorfor har lægen ikke ringet til mig pg sagt det var faldende ?? Er det overhovedet lægehuset der ser hvad blodprøverne ligger på ??
Føler mig svigtet fra lægehusets side .

Håber i vil svare hvis i kan ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

AnthonsMor

Frkmtc skriver:

Hej alle sammen ..
Jeg havde desværre en sa i mandags, og det viste sig til scanningen i onsdags , at alt var kommet ud ..
Jeg var 10. Uge , men det var gået til i uge 6.
Jeg var ved læge i uge 8 for at få skrevet vandrejournal , hvor de tog blodprøver. Der lå den på 21.000. Ca en uge efter begynder jeg at bløde lidt og tager til læge igen . Får taget blodprøver og hører ikke mere fra lægen ..

Det viser sig så i onsdags at min blodprøve fra den gang var på 19.000 . Mit spørgsmål er så : hvorfor har lægen ikke ringet til mig pg sagt det var faldende ?? Er det overhovedet lægehuset der ser hvad blodprøverne ligger på ??
Føler mig svigtet fra lægehusets side .

Håber i vil svare hvis i kan ..

Jeg ved egentlig ikke så meget om det, men mon ikke at det er i lægehuset blodprøven bliver dyrket på deres lille lab.? Og jeg kan sgu godt forstå du føler dig lidt trådt på.. Det synes jeg næsten du skal fortælle dem.. Hvis ikke du kan fortælle det pr. telefon eller tage derned, så send dem et brev.. De skal vide, at de har dummet sig!

Også ville jeg da ikke gå uden lige at give dig sådan en her!

Anmeld

19. januar 2013

Frkmtc

RikkeThygesen skriver:

Jeg ved egentlig ikke så meget om det, men mon ikke at det er i lægehuset blodprøven bliver dyrket på deres lille lab.? Og jeg kan sgu godt forstå du føler dig lidt trådt på.. Det synes jeg næsten du skal fortælle dem.. Hvis ikke du kan fortælle det pr. telefon eller tage derned, så send dem et brev.. De skal vide, at de har dummet sig!

Også ville jeg da ikke gå uden lige at give dig sådan en her!

Ja det er også det jeg tænker , at de må kunne se tallet dernede ..
Er bare så sur over at de ikke har kontaktet mig omkring det!
Jeg ringer derned på mandag tror jeg., og så vil jeg spørge hvorfor de ikke har kontaktet mig ..
Jeg er bare bange for næste gang jeg bliver gravid , om de kan finde på det samme ? Nu kan jeg jo ikke stole på at de ringer til mig ?

Anmeld

19. januar 2013

AnthonsMor

Frkmtc skriver:

Ja det er også det jeg tænker , at de må kunne se tallet dernede ..
Er bare så sur over at de ikke har kontaktet mig omkring det!
Jeg ringer derned på mandag tror jeg., og så vil jeg spørge hvorfor de ikke har kontaktet mig ..
Jeg er bare bange for næste gang jeg bliver gravid , om de kan finde på det samme ? Nu kan jeg jo ikke stole på at de ringer til mig ?

Jeg håber virkelig, at de har en god forklaring på, hvorfor de ikke har ringet.. Ellers er de godt nok nogle kvajpander!

Men hvor fik du taget den anden blodprøve, som viste, at tallet var faldet?

Anmeld

19. januar 2013

Frkmtc

RikkeThygesen skriver:

Jeg håber virkelig, at de har en god forklaring på, hvorfor de ikke har ringet.. Ellers er de godt nok nogle kvajpander!

Men hvor fik du taget den anden blodprøve, som viste, at tallet var faldet?

Har fået dem Alle taget ved egen læge ..

Anmeld

19. januar 2013

AnthonsMor

Frkmtc skriver:

Har fået dem Alle taget ved egen læge ..

Hvor har du så fået oplyst dit hcg niveau henne? Det på de 19000 ?

Anmeld

19. januar 2013

Peanut

Når jeg har fået taget blodprøver hos lægen,  har jeg selv skulle ringe for at høre svaret. De har aldrig ringet mig op.

Anmeld

19. januar 2013

Frkmtc

Peanut skriver:

Når jeg har fået taget blodprøver hos lægen,  har jeg selv skulle ringe for at høre svaret. De har aldrig ringet mig op.

Det undre mig bare at de sidder med svarene , og så når de kan se a det er faldet hvorfor de så ikke kontakter mig ??
Det forstår jeg ikke ..
De var dem selv der foreslog at jeg skulle have taget en blodprøve , så er det da spild hvis de ikke bruger den til noget ..

Anmeld

19. januar 2013

AnthonsMor

Frkmtc skriver:

Det undre mig bare at de sidder med svarene , og så når de kan se a det er faldet hvorfor de så ikke kontakter mig ??
Det forstår jeg ikke ..
De var dem selv der foreslog at jeg skulle have taget en blodprøve , så er det da spild hvis de ikke bruger den til noget ..

Oftest skal man selv ringe til sin læge for at få besked.. Jeg havde forstået det sådan, at du havde en aftale med dem om at de skulle ringe, og de så ikke havde gjort det..

Jeg skulle da også selv kontakte min læge da jeg havde været til sukkersyge test, for at få svar på testen, og det er jo også en af de vigtige ting

Det eneste tidspunkt jeg er blevet ringet op af min læge har været da jeg havde blærebetændelse, men der skulle jeg jo også på medicin med det samme, så det kunne komme ud af kroppen hurtigst muligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.