Har virkelig brug for hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Nadia&Daniel

Laura 2 år  har de sidste 4 nætter vågnet op og været VIRKELIG ked, hun vil IKKE (som i VIRKELIG IKKE) have sut (hun ELSKER sutten), IKKE have Æsel (hun ELSKER æsel - den skal altid med) og hun VIL IKKE op til os, gør meget modstand og slår ud efter os.

Det er sket 4 aftner/nætter i træk nu - det kan være alt imellem 20 min.-1 time. Når Daniel så går ind til hende, siger hun: "min mor min mor" - men når jeg kommer ind, slår hun ud efter mig.

Hun er nogle gange vågn og andre gange ikke vågn.

HJÆLP.. Har I oplevet dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura 2 år  har de sidste 4 nætter vågnet op og været VIRKELIG ked, hun vil IKKE (som i VIRKELIG IKKE) have sut (hun ELSKER sutten), IKKE have Æsel (hun ELSKER æsel - den skal altid med) og hun VIL IKKE op til os, gør meget modstand og slår ud efter os.

Det er sket 4 aftner/nætter i træk nu - det kan være alt imellem 20 min.-1 time. Når Daniel så går ind til hende, siger hun: "min mor min mor" - men når jeg kommer ind, slår hun ud efter mig.

Hun er nogle gange vågn og andre gange ikke vågn.

HJÆLP.. Har I oplevet dette??

Det Oscar du beskriver der !!!

Anmeld

18. januar 2013

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Det Oscar du beskriver der !!!

Laura har lige haft turen nu.. Hun har "grædt" og skreget i 20 min. og vil INTET - lige pluselig stopper hun, tager ud efter sutten og vil op. Og så er alt godt igen..

Anmeld

18. januar 2013

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura har lige haft turen nu.. Hun har "grædt" og skreget i 20 min. og vil INTET - lige pluselig stopper hun, tager ud efter sutten og vil op. Og så er alt godt igen..

Oscar plejer først at vågne om natten 

Men det er nøjagtig det samme som du beskriver !

Han har 3 bamser som han elsker , og han elsker sin sut ! 
Men om natten når han vågner er intet godt nok ..
Så vil han ha mælk , så vil han ikke ha mælk .. Så vil han op , men når jeg tager ham op blir han sur og slår ud efter mig ..
Han kaster med sine bamser og sin sut ned på gulvet ..

Og det varer også ca. 20 min. med ham , før han falder til ro ..
Sidste nat , kom han ned ved 1. tiden efter han havde skabt sig i 20 min. Så ville han ligge på sofaen og høre jeg læste den grimme ælling .. Så pludselig sagde han : Så , op og sove .. 

Så ville jeg tage ham op for at lægge ham op , men så blev han ved med at sige far skulle bære ham .. Daniel sov , så jeg sagde jeg skulle .. SÅ blev han mega hysterisk og sagde igen det var far der skulle .. Så måtte jeg jo vække ham .. 

Vi aner ik havd vi skal gøre 

Anmeld

18. januar 2013

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Oscar plejer først at vågne om natten 

Men det er nøjagtig det samme som du beskriver !

Han har 3 bamser som han elsker , og han elsker sin sut ! 
Men om natten når han vågner er intet godt nok ..
Så vil han ha mælk , så vil han ikke ha mælk .. Så vil han op , men når jeg tager ham op blir han sur og slår ud efter mig ..
Han kaster med sine bamser og sin sut ned på gulvet ..

Og det varer også ca. 20 min. med ham , før han falder til ro ..
Sidste nat , kom han ned ved 1. tiden efter han havde skabt sig i 20 min. Så ville han ligge på sofaen og høre jeg læste den grimme ælling .. Så pludselig sagde han : Så , op og sove .. 

Så ville jeg tage ham op for at lægge ham op , men så blev han ved med at sige far skulle bære ham .. Daniel sov , så jeg sagde jeg skulle .. SÅ blev han mega hysterisk og sagde igen det var far der skulle .. Så måtte jeg jo vække ham .. 

Vi aner ik havd vi skal gøre 

Vi er også på bar bund.. Heldigvis er det gået op for (min) Daniel, at vi ikke er de eneste.. Han har virkelig hårdt ramt af dette, de to første nætter hævede han stemme, men jeg måtte sige til ham, at det ikke hjalp - tværdigmod..

Anmeld

18. januar 2013

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Vi er også på bar bund.. Heldigvis er det gået op for (min) Daniel, at vi ikke er de eneste.. Han har virkelig hårdt ramt af dette, de to første nætter hævede han stemme, men jeg måtte sige til ham, at det ikke hjalp - tværdigmod..

Ja det har daniel også gjort .. Han bliver så frustreret når Oscar ikke sover ..

Noel sover fint , men Oscar er vågen .. Lidt ironisk 

Anmeld

18. januar 2013

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Ja det har daniel også gjort .. Han bliver så frustreret når Oscar ikke sover ..

Noel sover fint , men Oscar er vågen .. Lidt ironisk 

Det er lige præcis det de bliver

Laura har både (dog kun 1 gang pr. aften/nat) gjort det aften eller midt om natten. Der er intet mønster..

Anmeld

18. januar 2013

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Det er lige præcis det de bliver

Laura har både (dog kun 1 gang pr. aften/nat) gjort det aften eller midt om natten. Der er intet mønster..

Nej det er også forskelligt hvornår Oscar gør det .. Forrige nat var det kl. 4 , hvor vi stod op bagefter .. Han var MEGET træt i dp. Og hans mor var MEGET træt .. Havde sovet en time den nat , for Noel var også vågen lige før Oscar vågnede 

Anmeld

18. januar 2013

GUSO

Sofie på 2,9 år har i en periode gjort det samme... Det sker engang imellem stadig, det er som om hun stadig sover eller er i trance eller sådan, er da glad for at læse vi ikke er de eneste i den situation.. ikke at jeg er glad for at i er i situationen men så kan det jo ikke være helt unormalt

Anmeld

18. januar 2013

tarkoflen

Kan det være fordi hun drømmer? Min venindes datter drømmer nogle gange rigtig voldsomt, og det ser fuldstændig ud som om hun er vågen, men det er hun ikke... Så den person der kommer ind til hende, kommer ligesom til at indgå i det mareridt hun har, måske derfor hun råber og slår ud efter jer?

Har ingen gode råd, tror bare min veninde sad derinde, indtil hendes datter faldte til ro, og så puttede hun hende, når hun var rolig igen! Men så var hun i det mindste ikke alene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.