Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
er i ikke søde at give mig en forklaring/ jeres måde at lave bagekartofler i ovnen på. Helt fra kartoflen bliver pillet ud af posen til den ligger på tallerkenen. ???
please
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LBK skriver: Hej er i ikke søde at give mig en forklaring/ jeres måde at lave bagekartofler i ovnen på. Helt fra kartoflen bliver pillet ud af posen til den ligger på tallerkenen. ??? please
Ud af posen, skrubbes, lægges i en bradepande, ind i ovnen ca. 1-1½ time - KLAR
K&S skriver: Ud af posen, skrubbes, lægges i en bradepande, ind i ovnen ca. 1-1½ time - KLAR
ingen stanniol ?? Ingen fedtstoffer ???
Jeg plejer at skære et kryds hen over overfladen, putte en smule olie og salt på, og så i ovnen i ca. en time (:
LBK skriver: ingen stanniol ?? Ingen fedtstoffer ???
Nej, det plejer jeg ikke komme i - det putter i hver især i, når de serveres
Vasker/skrubber dem lidt og tørrer dem.
Pakker dem ind i staniol og i ovnen ved 200 grader i ca 1 time.
Vi laver også nogle gange nogle med fyld - men sådan helt standard, så er det som ovenfor.
Frk.S skriver: Vasker/skrubber dem lidt og tørrer dem. Pakker dem ind i staniol og i ovnen ved 200 grader i ca 1 time. Vi laver også nogle gange nogle med fyld - men sådan helt standard, så er det som ovenfor.
Vasker/skrubber dem lidt og tørrer dem. Pakker dem ind i staniol og i ovnen ved 200 grader i ca 1 time. Vi laver også nogle gange nogle med fyld - men sådan helt standard, så er det som ovenfor.
Undskyld jeg blander mig ts :bHvordan laver du med fyld ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128