Hovedpine og panodiler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har den mest forfærdelige hovedpine idag - det føles som om mit hovede er ved at sprænge... derudover har den givet mig endnu mere kvalme og har forværret min svimmelhed, så jeg kun kan ligge ned. Jeg har drukket rigeligt med vand (3-4 liter), jeg har lavet dampbad så jeg er sikker på at det ikke er snot eller noget, desuden har jeg hvilet mig hele dagen- 

Mit spørgsmål er om det er ok at tage 2 panodiler i sådan en situation? Jeg tager normalt aldrig panodiler eller andet medicin.

Jeg er kun i 10+5 og er derfor ængstelig for om det kan skade barnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Nessie

Ifølge min læge kan man godt tage Panodil en gang i mellem

God bedring til dig

Anmeld

18. januar 2013

LMX

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har den mest forfærdelige hovedpine idag - det føles som om mit hovede er ved at sprænge... derudover har den givet mig endnu mere kvalme og har forværret min svimmelhed, så jeg kun kan ligge ned. Jeg har drukket rigeligt med vand (3-4 liter), jeg har lavet dampbad så jeg er sikker på at det ikke er snot eller noget, desuden har jeg hvilet mig hele dagen- 

Mit spørgsmål er om det er ok at tage 2 panodiler i sådan en situation? Jeg tager normalt aldrig panodiler eller andet medicin.

Jeg er kun i 10+5 og er derfor ængstelig for om det kan skade barnet?

Smertestillende med P må du tage. dvs Panodil, Pamol, Pinex.

Du skal bare holde dig fra dem med I. Dvs Ipren, Ibumetin, Ibuprofen.

Anmeld

18. januar 2013

tarkoflen

Jeg havde rigtig ondt på et tidspunkt i starten af min graviditet, og havde en weekend, hvor jeg kun havde 3 timer uden smerter! Jeg kom til skanning og lægen sagde, at når jeg havde det så skidt, så måtte jeg altså godt tage et par panodiler! For det er ikke godt for kroppen at have så ondt, og dermed heller ikke for barnet!

Sålænge det ikke er noget du gør tit, men i nødstilfælde, så er det ok! Det skal bare være panodil, pamol eller pinex

Rigtig god bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.