Stræk vikle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
509 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

L&V

Ja sådan en vil jeg gerne ha og den ska helst ik koste en formue Har du sådan en for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Ja sådan en vil jeg gerne ha og den ska helst ik koste en formue Har du sådan en for meget

Jeg har en for meget Sådan da (man ved jo aldrig om der kommer flere børn til) En Koala vikle i brun med sorte syninger. Så godt som aldrig brugt da bette manden var så medgørlig, men da den er så ny vil jeg gerne have en fornuftig pris for den. Har givet 600 Har selv tænkt på 400

Anmeld

1. februar 2013

GUSO

Mussen2 skriver:

Jeg har en for meget Sådan da (man ved jo aldrig om der kommer flere børn til) En Koala vikle i brun med sorte syninger. Så godt som aldrig brugt da bette manden var så medgørlig, men da den er så ny vil jeg gerne have en fornuftig pris for den. Har givet 600 Har selv tænkt på 400

Har selv en koala og kan varmt anbefale den, super god strækvikle :0)

Anmeld

1. februar 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg har en og du kan få den for 200 plus porto.. (Medmindre du vil hente selvfølgelig (Fyn))

mvh Pernille..

(Den er sort)

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg har fundet en til 75,- så jeg springer over du men tak for budet

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Ravnholt skriver:

Jeg har en og du kan få den for 200 plus porto.. (Medmindre du vil hente selvfølgelig (Fyn))

mvh Pernille..

(Den er sort)

Tak for budet har fundet en havde bare glemt min tråd herinde

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Fundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.