Andre der har oplevet det? (Graviditetskløe)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Muhmi

Jeg var til jm her i går og min jm sagde det var meget normalt at mine arme og ben klør... Hvilket jeg også oplevede lidt med Silas... Men nu her er det begyndt at klø under mine neglebånd på hænder og ovenpå mine fødder... Generalt så klør jeg mig bare rigtig meget og da jeg lider af den grimme vane også at bide negle en gang imellem, så får jeg virkelig revet mig selv til blods lige for tiden.. Jeg har lige slebet mine negle, så jeg idet mndste ikke river mig selv til blods mere..

Men seriøst, jeg klør overALT og jeg klør mig faktisk hele tiden, det synes jeg ikke jeg husker fra dengang med Silas... Men det kan jo være jeg husker forkert...

Er der andre der klør sig ligeså meget som mig?

Jeg er 37+1 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Nessie

Jeg kløede også helt vildt til sidst, og måtte ind i mellem sætte mig på hænderne for ikke at flå al huden af

Fik nogle piller, men de virkede overhovedet ikke.

Går ud fra at de har tjekket for den "slemme" graviditetskløe?

Anmeld

18. januar 2013

Muhmi

Nessie skriver:

Jeg kløede også helt vildt til sidst, og måtte ind i mellem sætte mig på hænderne for ikke at flå al huden af

Fik nogle piller, men de virkede overhovedet ikke.

Går ud fra at de har tjekket for den "slemme" graviditetskløe?

Tjekket for den?

Nej ikke rigtig... Hvordan tjekker man for den?

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Jeg var til jm her i går og min jm sagde det var meget normalt at mine arme og ben klør... Hvilket jeg også oplevede lidt med Silas... Men nu her er det begyndt at klø under mine neglebånd på hænder og ovenpå mine fødder... Generalt så klør jeg mig bare rigtig meget og da jeg lider af den grimme vane også at bide negle en gang imellem, så får jeg virkelig revet mig selv til blods lige for tiden.. Jeg har lige slebet mine negle, så jeg idet mndste ikke river mig selv til blods mere..

Men seriøst, jeg klør overALT og jeg klør mig faktisk hele tiden, det synes jeg ikke jeg husker fra dengang med Silas... Men det kan jo være jeg husker forkert...

Jeg er 37+1 i dag

jeg fik afvide af JM at hvis det begyndte at klø på hænder kunne det være tegn på svangerskabsforgiftning - det håber jeg selvfølgelig ikke det er i dit tilfælde

Anmeld

18. januar 2013

Muhmi

jeg fik afvide af JM at hvis det begyndte at klø på hænder kunne det være tegn på svangerskabsforgiftning - det håber jeg selvfølgelig ikke det er i dit tilfælde

Hmm... Er det ikke det der med proteinen i urinen, altså sf??

Fordi jeg tissede jo på den stix der og der viste den +1 i pro.

Anmeld

18. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Jeg er 37+1 i dag

Jeg fik pludselig en syg trang til at klø mit håndled, og så var der små røde knopper. Ved ikke lige hvor de kom fra, men har også nogle på maven hvor det også klør
Skal dog først til Jm på tirsdag

Anmeld

18. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Jeg fik pludselig en syg trang til at klø mit håndled, og så var der små røde knopper. Ved ikke lige hvor de kom fra, men har også nogle på maven hvor det også klør
Skal dog først til Jm på tirsdag

Hehe, så skal jeg vist ikke skrive lus og så sidder du og klør dig i hovedbunden

Ej, det er famer forfærdeligt at klø sig sådan og især fordi det er overalt også i ansigtet Men hun sagde det nok bare var vinterhud... Men jeg er jo ikke særlig meget ude lige for tiden, der er jo ingen grund til at bevæge sig alt for meget ud når nu ens kræfter bliver brugt i løbet af nul komma fem..

Anmeld

18. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Hehe, så skal jeg vist ikke skrive lus og så sidder du og klør dig i hovedbunden

Ej, det er famer forfærdeligt at klø sig sådan og især fordi det er overalt også i ansigtet Men hun sagde det nok bare var vinterhud... Men jeg er jo ikke særlig meget ude lige for tiden, der er jo ingen grund til at bevæge sig alt for meget ud når nu ens kræfter bliver brugt i løbet af nul komma fem..

Hahaha, ej det var også igår aftes mit håndled begyndt at skabe sig. Men ja, det er sku træls

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Muhmi skriver:

Tjekket for den?

Nej ikke rigtig... Hvordan tjekker man for den?

Jeg var til akupunktur, og akpunktør-JM sendte mig straks over på JM-stuen da jeg fortalt e at jeg var ved at blive idiot over at det kløede over det hele.

Kan faktisk ikke huske hvad de gjorde, men det var i hvert fald ikke den farlige kløe.

Talte du med din JM om det? så må hun have vurderet at det bare var den almindelige - frygtelige irriterende - graviditetskløe

Anmeld

18. januar 2013

Mum33

Jeg er i 36+2 i dag og klør også rigtigt meget. Sidste graviditet havde jegerne grimme "leverbetingede graviditetskløe" så troede det var den der var dukket op igen. Men har fået tjekket galde tallene (via blodprøve) og de er fine, så det er bare væske og huden der strækker sig. Men irriterende er det - føler med dig. Jeg befinder mig bedst i en kold seng kun iført underbukser  God Bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.