Synes min baby sover HELE tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Jannicks.mor

Jeg har en 1 mdr. gammel pige som er super skøn - hun sover bare hele tiden.

Vi kan være heldig lige at fange hende 20-30 min mellem søvnene i dagstimerne hvor hun er vågen og kan snakke med hende - pånær lige om aftenen hvor hun har et par vågne timer i steg.

Hun vågner fint for at spise og har taget 1500 g. siden fødsel. Sundhedsplejersken siger alt er fint og helt normal og at hun er dygtig til at have øjenkontakt, løfte hovedet osv og at jeg bare skal nyde hun sover. Hun er også begyndt at smile

Men iihhh kan virkelig bare ikke forstå hun skal sove hele tiden - har I oplevet det? Føler jeg ikke stimulere hende nok selvom jeg gør alt hvad jeg kan NÅR HUN IKKE SOVER..

Min dreng var også god til at sove, men sov ikke SÅ meget...

PS. På forhånd undskyld til de der har babyer der IKKE sover - ved godt det sikkert er et luksusproblem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Jibbe

Jeg tror du skal stole på din sundhedsplejerske og tro på hun trives fint. Hun skal nok vågne noget mere op snart så du rigtig kan nyde hende

Anmeld

18. januar 2013

Sitrani

Jannicks.mor skriver:

Jeg har en 1 mdr. gammel pige som er super skøn - hun sover bare hele tiden.

Vi kan være heldig lige at fange hende 20-30 min mellem søvnene i dagstimerne hvor hun er vågen og kan snakke med hende - pånær lige om aftenen hvor hun har et par vågne timer i steg.

Hun vågner fint for at spise og har taget 1500 g. siden fødsel. Sundhedsplejersken siger alt er fint og helt normal og at hun er dygtig til at have øjenkontakt, løfte hovedet osv og at jeg bare skal nyde hun sover. Hun er også begyndt at smile

Men iihhh kan virkelig bare ikke forstå hun skal sove hele tiden - har I oplevet det? Føler jeg ikke stimulere hende nok selvom jeg gør alt hvad jeg kan NÅR HUN IKKE SOVER..

Min dreng var også god til at sove, men sov ikke SÅ meget...

PS. På forhånd undskyld til de der har babyer der IKKE sover - ved godt det sikkert er et luksusproblem.

det lyder rimelig meget som min datter, da hun var 1 måned....

Du skal ikke være bekymret, for det er ret normalt, at sove "næsten" hele tiden..... i hvert fald når hun ikke er ældre

Anmeld

18. januar 2013

FruK

Min gør det samme - hun er 16 dage.

Jeg har også været lidt bekymret ind i mellem, jeg kan nemlig heller ikke mindes at min søn sov så meget, men sp og alt hvad jeg har kunnet finde at læse om det, siger at det er ok. Spædbørn sover bare meget - og nogle mere end gennemsnittet. Så længe de vågner op, spiser og laver tunge bleer skulle det være ok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.