Hvor mange har oplevet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, hvor mange har oplevet at efter de har taget en test med tydeligt positiv svar og gået uden mens indtil uge 14 og så at de bløder rigtig lidt 1 gang om dagen på de dage man burde have menstruation og at der kommer en lille bitte mørk klump ud?(lille som en 1-2 krone (skete kun 1 gang) men at der intet er i vejen, at baby's hjerte slår og alt er fint.
Men at have smerter fra den dag man forventede menstruationen? både i hele ryggen og i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Stjerneskud

Jeg har ikke prøvet det og kender umiddelbart heller ikke nogen der har. Men hvis alt er fint, betyder det vel ikke så meget tænker jeg

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor mange har oplevet at efter de har taget en test med tydeligt positiv svar og gået uden mens indtil uge 14 og så at de bløder rigtig lidt 1 gang om dagen på de dage man burde have menstruation og at der kommer en lille bitte mørk klump ud?(lille som en 1-2 krone (skete kun 1 gang) men at der intet er i vejen, at baby's hjerte slår og alt er fint.
Men at have smerter fra den dag man forventede menstruationen? både i hele ryggen og i maven.

hvis du er i uge 14 har du vel været til NF, og fået svar på om alt er som det skal være?

men mange bløder lidt i deres graviditet, uden der er noget galt..

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvis du er i uge 14 har du vel været til NF, og fået svar på om alt er som det skal være?

men mange bløder lidt i deres graviditet, uden der er noget galt..

Ja, den her uge der kommer skal jeg til Scanning

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, den her uge der kommer skal jeg til Scanning

så du har ikke være til NF scanning endnu? hvor langt er du henne?

Anmeld

18. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

så du har ikke være til NF scanning endnu? hvor langt er du henne?

Nej desværre...Skriver lige privat til dig over grunden til jeg ikke har været afsted i nu  er det ok?

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Nej desværre...Skriver lige privat til dig over grunden til jeg ikke har været afsted i nu  er det ok?

det gør du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.