Er der kommet nogle januar børn til verden ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

LHS

Baby2påvej skriver:

Venter i spænding på vores lille pige skal komme... Men har nogle af jer født ???

Jeg fødte vores lille pige ved en hurtig fødsel (var 9 cm. åben da vi kom på fødegangen) d. 13. januar. Blev dog indlagt igen efter en uge med underlivsbetændelse - håber ingen af jer andre kommer til at opleve dette - og det er derfor jeg ikke har haft overskud til at skrive herinde.

Men vores lille Johanne har det rigtig godt og er rigtig nem, så det er skønt. Især når far har skulle tage sig af alt, pånær amning, da jeg bare har været helt smadret pga. over 40 i feber. Så er glad for at jeg har sådan en fantastisk kæreste og far til Johanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

2babygirls

LHS skriver:

Jeg fødte vores lille pige ved en hurtig fødsel (var 9 cm. åben da vi kom på fødegangen) d. 13. januar. Blev dog indlagt igen efter en uge med underlivsbetændelse - håber ingen af jer andre kommer til at opleve dette - og det er derfor jeg ikke har haft overskud til at skrive herinde.

Men vores lille Johanne har det rigtig godt og er rigtig nem, så det er skønt. Især når far har skulle tage sig af alt, pånær amning, da jeg bare har været helt smadret pga. over 40 i feber. Så er glad for at jeg har sådan en fantastisk kæreste og far til Johanne

Stort tillykke
Og sikke da en omgang!!
Min søster blev 30 den 13/1

Anmeld

24. januar 2013

Miin'Baby'Mus

LHS skriver:

Stort tillykke med lillepigen 

Anmeld

25. januar 2013

Futte92

Jah jeg fødte vores lille pige den 11. Januar 1 dag fær termin :-D

Anmeld

25. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Futte92 skriver:

Jah jeg fødte vores lille pige den 11. Januar 1 dag fær termin :-D

Tillykke med hende 

Nu er der jo lige pludselig mange børn der er kommet til verdenene hehe

Anmeld

31. januar 2013

SKR

tillykke med de små

Jeg fødte vores dejlige dreng d.28. Januar.

Det var godt nok en hård omgang. Var i gang i 30 timer med ve drop i 14 af dem. Da jordemoderen og lægen mente det var ved at være nok og begyndte at snakke kejsersnit eller kop, kom bette manden flyvende ud midt i mellem 2 veer. Blev efterfølgende kørt på operationsstuen pga en kraftig blødning der ikke kunne ordnes på fødestuen.

Heldigvis er han en nem dreng

Anmeld

1. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Venter i spænding på vores lille pige skal komme... Men har nogle af jer født ???

Puha, så fik jeg født en lille pige  Hun kom i søndags, 40+2. Min afdøde oldefar havde fødselsdag den dag, så det er rigtig hyggeligt at hun kom til verden netop den 27/1-13  Og min morfar havde gættet  på at hun ville komme på oldefars fødselsdag  

Hun er så dejlig og så nem, vi kunne ikke være mere lykkelige 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2013

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Puha, så fik jeg født en lille pige  Hun kom i søndags, 40+2. Min afdøde oldefar havde fødselsdag den dag, så det er rigtig hyggeligt at hun kom til verden netop den 27/1-13  Og min morfar havde gættet  på at hun ville komme på oldefars fødselsdag  

Hun er så dejlig og så nem, vi kunne ikke være mere lykkelige 

Stort tillykke. Lige på min terminsdato.
Her venter vi stadig, Ihh

Anmeld

1. februar 2013

2babygirls

SKR skriver:

tillykke med de små

Jeg fødte vores dejlige dreng d.28. Januar.

Det var godt nok en hård omgang. Var i gang i 30 timer med ve drop i 14 af dem. Da jordemoderen og lægen mente det var ved at være nok og begyndte at snakke kejsersnit eller kop, kom bette manden flyvende ud midt i mellem 2 veer. Blev efterfølgende kørt på operationsstuen pga en kraftig blødning der ikke kunne ordnes på fødestuen.

Heldigvis er han en nem dreng

Stort tillykke

Anmeld

3. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Stort tillykke. Lige på min terminsdato.
Her venter vi stadig, Ihh

Jeg sender noget nogle varme tanker og en masse ve-støv afsted  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.