Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Rejser I sydpå med Jeres Guldklumper til sommer?

Holder I ferie udenfor "industriferien", når der ikke er så varmt sydpå og meget billigere?

Kh

Ella

Legehuset Hertug Abel

Privat dagplejer i Kolding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Leneur

EllaRo skriver:

Rejser I sydpå med Jeres Guldklumper til sommer?

Holder I ferie udenfor "industriferien", når der ikke er så varmt sydpå og meget billigere?

Kh

Ella

Legehuset Hertug Abel

Privat dagplejer i Kolding

Ja regner med at vi skal afsted sydpå og vi skal ikke afsted i industriferien, det kan ikke betale sig, så længe min datter blot går i børnehave.

Anmeld

18. januar 2013

bobbles

vil gerne syd på, men er lige blevet alene med mine piger så ved ikke om jeg lige kan overskue det, ikke fordi jeg ikke har pengene men mere fordi den lille kun er 16 måneder nu, og først fylder 2 år til  september  synes hun er lidt lille 

Anmeld

18. januar 2013

Sara.

Vi har netop købt vores sommerferie
Vi skal med bus til Italien hvor vi skal bo på en campingplads (mig, min mand, datter på 5 et halvt og søn på 3 til den tid...)
Vi skal afsted i skolernes ferie, da min datter skal starte op i SFO og skole bagefter...
Ihhh hvor vi glæder os

Anmeld

18. januar 2013

Lone Jakobsen

vi tager ikke sydpå. har faktisk aldrig prøvet det. jeg er nemlig panisk bange for at flyve

til gengæld har vi leget et poolhus nær fårup sommerland.... så bliver det da lidt sydlandsk

Anmeld

18. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik helt hva vi gør endnu, men vi har snakket om en tur til Mallorca. Det var vi forie år, og det var så fedt! Ved heller ik lige hvornår vi holder ferie i år, da jeg er arbejdsløs, når min barsel slutter. Plejer dog at holde ferie udenfor industriferien, da vi endnu ik har skolebørn. Vh stine

Anmeld

18. januar 2013

Ditte-3

Vi køre på kørselv ferie først til Frankrig paris Disney land. Så vider til Italien og Venedig og ROM vi regner med det tager 2 1/2 uge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.