Nu må det være min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Merii

Ja der er sket meget i mit liv i år 2012!

Jeg blev mor til en fantastisk dreng den 11.11.2012 (Noah) 

Jeg har taget 20 kg på  og nu er det på tide at jeg gøre noget ved de ektra kiloer, så jeg nyder sommeren 2013 og forhåbelig også fremover

Jeg er ammer min søn fuldt ud men han får dog mme engang i mellem.

Jeg begyndte at gøre noget ved det for 2 uger siden og har tabt 2 kilo i alt og mangler nu 20 kilo som jeg regner med komme af med indtil den 31. maj 2013, jeg regner med at tabe mig 1 kilo om ugen ved at spise sundt og varieret og trille med den lille halvtime hverdag.

Jeg er selv meget spændt

Er der andre der vil følges med her, hver fredag bliver jeg vejet og vi kan opdatere hinanden og give opbakning  osv.

Hilsen Merii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Merii

sikke en masse fejl beklager, skrev lige fra mobil!

Anmeld

20. januar 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg er med...

Jeg har også en del fra mine vidunderlige drenge... (22 kg for meget)

Og dem vil jeg meget gerne af med nu... (Det kan kun gå for langsomt )

Anmeld

20. januar 2013

Ditte-3

Jeg vil også gerne tilslutte mig skal selv af med 20 kg 

Anmeld

20. januar 2013

Merii

Ravnholt skriver:

Jeg er med...

Lige præcis, synes vi skal være sommer klar og nyde masser af grill mad og is med vores tilfredse krop, man er jo tit ude om sommeren så vi forbrænder det sikkert

Hvordan vil du tabe dig f.eks. ?

Er du med på at vi skriver hvor meget vi har tabt hver fredag?  hvis vi ikke har tabt os eller meget lidt så må vi lige snakke sammen om hvad vi så kan gøre anderledes og hvad der gik galt

Man skal altid tænke at det er en periode og når man så endelig har tabt sig så må man holde øje med vægten og tabe 1 par kilo man har taget på igen, for det er svært at holde vægten altid synes jeg.

Anmeld

20. januar 2013

Merii

Ditte-3 skriver:

Jeg vil også gerne tilslutte mig skal selv af med 20 kg 

Lige præcis, synes vi skal være sommer klar og nyde masser af grill mad og is med vores tilfredse krop, man er tit ude om sommeren så vi forbrænder det sikkert

Er du med på vi skriver hvor meget vi har tabt hver fredag? hvis vi ikke har tabt os eller meget lidt så må vi lige snakke sammen om hvad vi så kan gøre anderledes og hvad gik galt

Man skal altid tænke at det er en periode og når man så endelig har tabt sig så må man holde øje med vægten og tabe 1 par kilo man har taget på igen, for det er svært at holde vægten altid synes jeg.

Anmeld

20. januar 2013

Ditte-3

Merii skriver:

Lige præcis, synes vi skal være sommer klar og nyde masser af grill mad og is med vores tilfredse krop, man er tit ude om sommeren så vi forbrænder det sikkert

Er du med på vi skriver hvor meget vi har tabt hver fredag? hvis vi ikke har tabt os eller meget lidt så må vi lige snakke sammen om hvad vi så kan gøre anderledes og hvad gik galt

Yes nu vil jeg også bare være sommer klar skal på ferie til sommer vil gerne kunne vise mig. Jeg laver en livstilsændring var ved læge i fredags og fik redskaber og jeg skal i korte træk leve lige som vis man havde sukkersyge skal til vejning vær 14 dag ved lægen vil meget gerne vær med på den her side  

Anmeld

20. januar 2013

Merii

Ditte-3 skriver:

Yes nu vil jeg også bare være sommer klar skal på ferie til sommer vil gerne kunne vise mig. Jeg laver en livstilsændring var ved læge i fredags og fik redskaber og jeg skal i korte træk leve lige som vis man havde sukkersyge skal til vejning vær 14 dag ved lægen vil meget gerne vær med på den her side  

Jamen super, så skrives vi bare ved

Anmeld

25. januar 2013

Merii

Ravnholt skriver:

Jeg er med...

Ja så blev det endelig fredag og må veje mig

vægten siger minus 500 gram  det er bedre end ingen ting.

Så alt i alt - 2,6 kilo

så mangler jeg kun 17,4 kg

Anmeld

25. januar 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Merii skriver:

Ja så blev det endelig fredag og må veje mig

vægten siger minus 500 gram  det er bedre end ingen ting.

Så alt i alt - 2,6 kilo

så mangler jeg kun 17,4 kg

tja... har kun tabt 1 kg... Men har også ligget syg hele ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.