endelig .... men bange og nevøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

nordkvist82

Hej herinde....

vi har efter snart 9 års kamp med overvægt og pcos endelig fået to fine streger på en test.... er bare så super glad.

men når det så er sagt så er jeg bare så bange og nevøs for om det nu sidder som det skal og er så bange for at miste det... synes nogen gange det trækker lidt kraftigt i underlivet... men gyno siger at det er normalt da det arbejder dernede.

lægens test var Negativ igår men tror bare jeg skal lidt længer hen før de viser noget.
skal op med en ny prøve på mandag så håber jeg den også er positiv der.... og torsdag skal jeg til gyno og skannes for at se om det sidder som det skal... håber så meget at jeg bliver mere rolig der da jeg jo gerne vil nyde graviditeten.

ha en go dag derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

frk1991

Kender det alt for godt. Har godt nok ikke oplevet noget slemt, det er første gang vi prøver, og første gang jeg er gravid, men synes jeg er et nervevrag for at sige det pænt Jeg ønsker bare at komme til uge 12 hurtigst muligt, så risikoen er mindre for at det går galt!

Så du er ikke alene 

Kram

Anmeld

20. januar 2013

nordkvist82

sådan har jeg det også selv..... er virkelig bange.... og bekymringerne overskygger glæden.

Jeg er 4+4 henne idag og jeg glæder mig sindsygt til at skal til en tidlig scanning på torsdag så jeg får muligheden for at snakke med nogen der har forstand på det.

men ellers har jeg det også sådan at de første 12 uger bare skal går.... håber det ænder sig .

Anmeld

21. januar 2013

sofiell89

Hej. Stort tillykke med graviditeten, har selv PCOS.

med min første graviditet stod jeg med 9 positive teste, og gik op til lægen med morgenurin, hans sagde negativ på trods af at jeg havde brugt samme urin til positiv om morgenen. Først 2 uger efter, var hans enig, men der havde jeg også købt mig fattig i teste for at være sikker

Godt du skal til tidlig scanning, jeg bliver også fulgt tæt, men var "for tidligt" til tidlig scanning sidst, så man kunne godt se noget, men var knap uge 5, så hjertet var der ikke. Uvisheden er lang til man skal scannes igen (for mit vedkommende først d. 1/2). Håber at alt vil komme til at gå godt.

Anmeld

21. januar 2013

nordkvist82

mange tak

var hos læge igen i morges med morgenurin i idag var lægens også positiv, så det er super dejligt.

ja jeg skal til scanning for første gang på torsdag og der vil jeg så være 5+1 henne, men fik også af vide at man kun ville kunne se blommesækken for at finde ud af om det sad som det skulle.... så forventer også at jeg få en scanning igen når der begynder at komme hjerteblink.

jeg er stadig bange for at der skal går noget galt men jeg prøver at tænke positivt..... jeg har mange trækninger i underlivet stort set hele dagen og nogen gange synes jeg at jeg får rigtig meget ondt som nå man får ondt i maven og skal på wc.... hver gang bliver jeg bange og må lige ud og tjekke om jeg bløder men der er heldigvis ikke noget.

glæder mig sindsygt meget til at komme længere hen og til at maven vokser... det bliver så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.