blefri hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.215 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2008

maria

vi vil denne uge forsøge at smide bleen på emma, da vi har ferie. Hvordan skal vi gøre det? vores dagplejemor sagde at vi bare sku tage den af hende. hvordan gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2008

Honningblomst

Da Bertram var 2 år og 8 mdr. da tog vi den af og sagde han skulle sige når han skulle tisse eller prutte og det gjorde han....for han var helt klar.
Hvis de er klar, så bare tag bleen af og giv hende fine nye underbukser på og tag den så derfra.
Ingen videnskab..;)
Knus..

Anmeld

15. marts 2008

H+S Skjolgborg.

da vi kom til april 2001 tog vi den bare af og jo mere varmt vejr var de næste mdr jo bedre var det jo og nemmer der gik ikke så langtid så var han helt blefri der ske da nogle små upser de første 3 mdr men jeg syntes endelig det var og gik rigtigt godt..stilte en potte frem til ham også gik han selv på den.. og senere et sæde med træpper på wc..... *SS* da han var 3½ tog vi den om natten og han har ialt fra den gang af og til nu kun tisse i sengen 4 gang + 1 gang ude hos nogle er RET STOLT AF HAM.... i dag er han 7 år og det er mega langtid siden han har haft en upser om natten.. :D:):)) en mega stolt mor han har været meget hurtigt til alt - sporg men han er desværre også stadig ørebarn starte som 10½ mdr med dræn også stort set hver år (5 gang dræn):'(... Men det skal sku nok komme med abc pg tal.....Han skal jo på en heldagsskole efter sommerferien og starte i 1 klasse springer lige børnehave klassen over hvis alt går vel i 1 klasse..;) håberrrr..... knus herfra og undskyld det lang indlæge + nået der ikke have så meget med ble af gøre... knussss god weekend til alle..

Anmeld

15. marts 2008

Jan9e D

Jeg hopper lige med på denne tråd.
For jeg overvejer også at Mathine også snart skal smide bleen, men hun virker slet ikke klar endnu. Hun vil gerne sidde på potten og rende med enden bar, men hun laver intet på potten.(Bortset fra en gang, hvor der kom 4 dråber på toilettet. Og der roste jeg hende højt, og hun fik da også en lille pony, for sin store bedrift.) Men lige så snart hun rejser fra den og løber ind på værelset, så tisser hun på gulvet. Hun er dog meget bevidst om at hun har tisset, og siger det med det samme. Men intet på potten.

What to do???

(H) - Jannie

Anmeld

15. marts 2008

Pia.

Ja mine de to store smed begge bleen da de bar 2½ år og de var bare klar lige der... og vuggestuen var helt med på idéen om at smide bleen nu - så det gik ret hurtigt...

jeg tror nogen børn er klar tidligt andre sent... det eneste man bare ikke skal gøre er at presse dem - det tror jeg ikke der kommer noget godt ud af...

Jeg var ikke i tvivl om at mine de store var klar ....

En stor potion tålmodighed og så vent til Emma er klar... Prøv... du finder hurtigt ud af om hun viser interesse for at smide den nu ellers vent lidt...

Vi prøver da at tage bleen af Mads her til sommer 2½ år og se om han skulle være klar, det er jo atid dejligt at løbe med bar numse om sommeren...

held og lykke med det...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.