Hjælp til at vælge et billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

DesiraeR

Jeg har skiftet mit navn, og derfor jeg gør en ny hjemmeside. Hjælp mig med at vælge et billede til min nye websites hovedside. Billede med de mest lide senest mandag den 21. vil blive valgt. Vær sikker på at lade dine venner vide, så de også kan lide.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.332374913543440.78530.252835378164061&type=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Mamalou

DesiraeR skriver:

Jeg har skiftet mit navn, og derfor jeg gør en ny hjemmeside. Hjælp mig med at vælge et billede til min nye websites hovedside. Billede med de mest lide senest mandag den 21. vil blive valgt. Vær sikker på at lade dine venner vide, så de også kan lide.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.332374913543440.78530.252835378164061&type=1

Stemt - sikke nogle flotte billeder

Vh. Louise

Anmeld

17. januar 2013

DesiraeR

Mamalou skriver:

Stemt - sikke nogle flotte billeder

Vh. Louise

Tak 

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

DesiraeR skriver:

Tak 

Rykker du helt til Randers den 1. marts, eller kan man forsat booke dig til fotografering i Aalborg derefter? Jeg er nemlig interesseret, bosat i Aalborg, så det ville være rart at vide

Vh. Louise

Anmeld

17. januar 2013

DesiraeR

Mamalou skriver:

Rykker du helt til Randers den 1. marts, eller kan man forsat booke dig til fotografering i Aalborg derefter? Jeg er nemlig interesseret, bosat i Aalborg, så det ville være rart at vide

Vh. Louise

Jeg flytter til Randers i slutningen af ​​Feburary, så jeg vil ikke være i Aalborg længere. Men hvis du er villig til at betale for en togbillet (vi ikke har en bil i øjeblikket) måske kan vi finde ud af noget.

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

DesiraeR skriver:

Jeg flytter til Randers i slutningen af ​​Feburary, så jeg vil ikke være i Aalborg længere. Men hvis du er villig til at betale for en togbillet (vi ikke har en bil i øjeblikket) måske kan vi finde ud af noget.

Tager du billeder i Aalborg frem til sidst februar? Så kunne det være jeg skulle booke dig inden

Anmeld

18. januar 2013

DesiraeR

Mamalou skriver:

Tager du billeder i Aalborg frem til sidst februar? Så kunne det være jeg skulle booke dig inden

Kan du send mig en e-mail til desirae@sommerfuglphotography.dk og vil kan snakker mere om det 

Anmeld

18. januar 2013

Dot D

Stemt - flotte billeder

Anmeld

18. januar 2013

DesiraeR

Dot D skriver:

Stemt - flotte billeder

Tak!

Anmeld

18. januar 2013

DesiraeR

Mamalou skriver:

Og ja, jeg kan tag billeder i sidste af februar, men ikke på weekender.

Og du kan også har min tilbud fra her:  https://www.baby.dk/debat/202255pi1/diverse/gravid-nyfoedt-boern-og-familie-fotografering.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.