svimmel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

MyLove E

Godaften..

Ved godt at mange er syge fortiden og det hjælper ikke at gå til læge. Jeg har ligget siden mandag. Har ikke fået det bedre, og i dag har været MEGA svimmel. Jeg kan ikke engang sidde op i 1 min.

Mit spørgsmål er burde jeg alligevel gå til læge i morgen hvis jeg også er svimmel der?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

DitteFisk

Tauf skriver:

Godaften..

Ved godt at mange er syge fortiden og det hjælper ikke at gå til læge. Jeg har ligget siden mandag. Har ikke fået det bedre, og i dag har været MEGA svimmel. Jeg kan ikke engang sidde op i 1 min.

Mit spørgsmål er burde jeg alligevel gå til læge i morgen hvis jeg også er svimmel der?

Knus

Det vil jeg mene ja. Hvis du er meget svimmel kan det jo være grundet en virus på balance-nerven, hvilket ikke er fedt

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

Gigl skriver:

Det vil jeg mene ja. Hvis du er meget svimmel kan det jo være grundet en virus på balance-nerven, hvilket ikke er fedt

Nej det er ikke så sjovt at skulle ligge ned konstant ... Håber ikke det er det jeg har fået... Men tak for svar:-)

Anmeld

17. januar 2013

B&J

jeg vil først spørge om du har drukket nok eller spist nok???? evt være uden for, jeg har også lå siden mandag, men idag var jeg lige ude og gå lidt hold op det hjalp, for jeg var også lidt svimmel og ondt i hovede, men har heller ikke drukket nok så det er min egen fejl

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

B&J skriver:

jeg vil først spørge om du har drukket nok eller spist nok???? evt være uden for, jeg har også lå siden mandag, men idag var jeg lige ude og gå lidt hold op det hjalp, for jeg var også lidt svimmel og ondt i hovede, men har heller ikke drukket nok så det er min egen fejl

Jeg troede det var det. Så jeg fik noget og spies og noget og drikke. Og det er kun blevet værre. Jeg har kun været ude i kort tid i morges. Men det er første dag jeg ikke er ude..

Anmeld

17. januar 2013

B&J

Tauf skriver:

Jeg troede det var det. Så jeg fik noget og spies og noget og drikke. Og det er kun blevet værre. Jeg har kun været ude i kort tid i morges. Men det er første dag jeg ikke er ude..

jeg skal nok være ærlig og sige jeg tror det går over, men det er møg ubehaligt.... men hvis du er nervøs så kontakt lægen, jeg er desværre ikke så nervøs mere da jeg har prøvet det alt for mange gange

Anmeld

17. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man ka også blive rigtig svimmel og meget dårlig, hvis man feks får medicin mod depration, og ik tager den på bestemte kl hver dag, eller hvis man får den forkerte dosis osv. 

Det ka også være blodsukeker eller blodtryk. Jeg ville nok lige bede om at blive tjekket! Rigtig god bedring!! Vh stine

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Man ka også blive rigtig svimmel og meget dårlig, hvis man feks får medicin mod depration, og ik tager den på bestemte kl hver dag, eller hvis man får den forkerte dosis osv. 

Det ka også være blodsukeker eller blodtryk. Jeg ville nok lige bede om at blive tjekket! Rigtig god bedring!! Vh stine

Tak for svar. Men tror ikke det er det. Men prøver lige at give dem et kald i morgen :-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.