Råd til makeup.....mod karsprængninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Fenja09

Mussen2 skriver:

Jeg har nogle rigtig trælse karsprængninger på mine kinder. Særlig den ene er slem og jeg kan ikke få dem dækket ordentlig med makeup. Jeg bruger en dækstift fra Nilens jord og herpå jane iredale mineral pudder, men det dækker desværre ikke nok og bliver lidt klattet der hvor der er dækstift under.

Jeg har flere gange spurgt om råd i Matas og efterfølgende købt produkterne, men desværre er jeg ikke tilfreds med resultatet.

Det er nogleslemme karsprængninger...

Hvad kan i forslå? Skal man bruge primer? Concealer eller? Ikke at jeg har den store viden om hvad de forskellige ting egentlig er

Min søster har fået fjernet karsprængninger i ansigtet og det blev gjort hos en kosmeteolog/skønhedsklinik. Det kostede hende 300 kr, så tror faktisk det er billigere at få fjernet det med laser end at købe dækkende make-up.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Mussen2

Fenja09 skriver:

Min søster har fået fjernet karsprængninger i ansigtet og det blev gjort hos en kosmeteolog/skønhedsklinik. Det kostede hende 300 kr, så tror faktisk det er billigere at få fjernet det med laser end at købe dækkende make-up.

/Fenja

Hold nu op det er billigt. Fortæl fortæl. Alt jeg har set af laser koster flere tusinde

Anmeld

18. januar 2013

CamillaSoefelt

Månsson skriver:

http://www.hairmax.dk/dk/artiklar/hairmax-/fjern-g rimme-ar-/rio-skin-camouflage.html min søster bruger det her til at dække hendes tatoo så det kan i hvert fald dække det meste ellers prøv bb creme fra garnier, det bruger jeg fordi jeg bliver så rød i hovedet og det kan ta det

Hvad er det der bb creme?

Anmeld

18. januar 2013

Fenja09

Mussen2 skriver:

Hold nu op det er billigt. Fortæl fortæl. Alt jeg har set af laser koster flere tusinde

Tror du ikke det er fordi det har været ved en hudlæge? Kostmeteologer er nok billigere. Min søster har fået det gjort i Hadsund - aner så ikke hvor du er fra  men hun har været ganske tilfreds både med behandlingen og prisen. Det kommer selvfølgelig også an på, hvor mange karsprængninger man har og hvor mange gange der skal til før de forsvinder.

Anmeld

18. januar 2013

Mussen2

Fenja09 skriver:

Tror du ikke det er fordi det har været ved en hudlæge? Kostmeteologer er nok billigere. Min søster har fået det gjort i Hadsund - aner så ikke hvor du er fra  men hun har været ganske tilfreds både med behandlingen og prisen. Det kommer selvfølgelig også an på, hvor mange karsprængninger man har og hvor mange gange der skal til før de forsvinder.

Jeg har forhørt flere steder, både kosmetologer, privathospital etc. Det er laser behandlinger jeg har hørt på. Hvilke behandling har din søster fået?

Anmeld

18. januar 2013

Fenja09

Mussen2 skriver:

Jeg har forhørt flere steder, både kosmetologer, privathospital etc. Det er laser behandlinger jeg har hørt på. Hvilke behandling har din søster fået?

Det ved jeg ikke lige på stående fod, men vil gerne høre hende ad

Anmeld

19. januar 2013

L&V

CamillaSoefelt skriver:

Hvad er det der bb creme?

Det er bare en ansigts creme med farve i som dækker super godt uden at man ser sminket ud.. Den gør hudens overflade ensartet

Anmeld

20. januar 2013

CamillaSoefelt

Månsson skriver:

Det er bare en ansigts creme med farve i som dækker super godt uden at man ser sminket ud.. Den gør hudens overflade ensartet

Bruger du den i hele ansigtet? Eller kun kinderne?

Anmeld

20. januar 2013

Mussen2

Fenja09 skriver:

Det ved jeg ikke lige på stående fod, men vil gerne høre hende ad

Gerne tak

Anmeld

20. januar 2013

wamse

Jeg har mange karsprængninger, og clinique har en super god pudder, som dækker det så godt

Den er gul, og koster omkring 300kr.

Jeg ved ikke om jeg kan linke, men gør lige et forsøg:

http://www.clinique.dk/product/1607/12934/Makeup/P udder/Redness-Solutions-Instant-Relief-Mineral-Pre ssed-Powder/index.tmpl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.