Ryan air...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Alexander&Lærke

nogen som har prøvet at rejse længer væk med rayan air og kan fortælle lidt om hvordan det var? Evt med børn? 

Mine forældre har inviteret os med på en rejse til tenerife vi skal have vores 2 børn med på 1,5 og 5 år. Og jeg er ærlig talt ikke vild med ideen om ryan air på sådan en lægere tur.  Det tager 5 timer at flyver derned...

Men måske er det bare en ide jeg har, har kun fløjet 3 gange i mine 31 år, så er ikke særlig bekendt med det andet end havd man høre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

nattergalen

Vi fløj fra bruxelle til marokko, med ryan air.. Og jeg var ikke just tilfreds.. 
Forstået på den måde at det var meget en tur der bare skulle overståes.. Det var det man fornemmede på flypersonalet.. 
Jeg var gravid og synes ikke der var ret meget plads.. Jeg kunne lige være der.. Der var en masse larm fra børn på flyet og ingen nummerering på sæderne.. 
Men igen det kan være anderledes når det er i Europa i skal rejse.. 

Håber i får en bedre oplevelse end os.. el andre der har bedre oplevelser de vil dele med jer

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Jeg har heller ikke de bedste oplevelser med Ryan Air - og det var også til Tenerife, men kun kæresten og jeg. 

Sæderne var virkelig dårlige synes jeg jeg sad så dårligt og vores kunne ikke lægges ned.. Og der var ingen skærme (som der ellers ofte er på længere rejser), så vi kedede os i alle 5-6 timer. 

Anmeld

17. januar 2013

Rsa

Kommer an på hvilke forventninger man har til flyet, indretning mm.

Vi har fløjet med Ryan air de sidste 4 år, en gang om året i sommerferien... Sidste sommer med børn på 10 og 1,5. Det gik fint, vi havde også bedsteforældre med.

Fik tiden til at gå med at spise, sove, læse i bøger mm. Så længe man tager lidt underholdning med, synes jeg ikke tiden er slem...

Der dr trangt i flyene, ingen faste pladser og derfor 'først til mølle' princippet og man kan deror godt risikere, ikke at kunne sidde samlet - har dog oplevet de sidste 3 år, at de andre passagerer er mere end villige til at rykke rundt for, at man kan siddesammmen som familie.

Har blandede oplevelser, hvor den ene tur var ren reklame i 3 timer for både skrabekort, el-cigaretter osv. Og der slet ikke var anden end servicevognen der kom trillende gennem flyet et par gange ved en anden flyvetur.

Så kan man abstrahere fa reklamer, knap med plads, ingen underholdning mm. Er det et fint selskab at flyve med.

Vi har ikke så store krav og det har fungeret fint for os og så er det simpelthen den billigste måde at flyvedirekte.

Anmeld

17. januar 2013

Alexander&Lærke

Gigl skriver:

Jeg har heller ikke de bedste oplevelser med Ryan Air - og det var også til Tenerife, men kun kæresten og jeg. 

Sæderne var virkelig dårlige synes jeg jeg sad så dårligt og vores kunne ikke lægges ned.. Og der var ingen skærme (som der ellers ofte er på længere rejser), så vi kedede os i alle 5-6 timer. 

øv det lyder jo ikke godt, hvor boede i så? Hvordan fandt i stedet?

Jeg er nok også mest til en tur med fx spies, star tour el ligenede...

Anmeld

17. januar 2013

DitteFisk

Alexander&Lærke skriver:

øv det lyder jo ikke godt, hvor boede i så? Hvordan fandt i stedet?

Jeg er nok også mest til en tur med fx spies, star tour el ligenede...

Det var lidt en speciel tur, men en god oplevelse afterall Altså man får hvad man betaler for, lad os sige det sådan, og vi kom RET billigt afsted  

Da vi ankom til Tenerife skulle der så stå nogle fra selskabet og tage imod og og guide os til vores taxi, som så skulle køre os til vores hotel. Men for det første kom 'den der person med skiltet' for sent, så vi var forvirrede.. og dernæst var vores taxa-kørsel en slags død-kørsel ! Han kørte SÅ stærkt og vildt rundt i diverse sving tæt på diverse skrænter osv! Men som sagt fik vi vel hvad vi betalte for og det var en god tur afterall. Det er et meget smukt sted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.