Hvilken ansigtscreme bruger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Kloster

Hej.

Er nysgerrig for, hvilken ansigtscreme, I bruger.

Jeg havde ønsket min en hel del fra Lancome af i julegave og fik fx deres Lyserøde dag og nat creme - Hydra Zen hedder den. Fik også deres 3i1 ansigtsvask, bodylotion og blå serum. Men jeg er faktisk ikke tilfreds med det.

Godt jeg fik det i gave, for min hud er total ligeglad med det. Intet luksus ved det, siger min hud.

Fik også en del gavekort og overvejer at gå tilbage til Biotherm Aquasourch ell måske prøve Plaisis 24H dag/natcreme. Nogen der har prøvet den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Lunae

Kloster skriver:

Hej.

Jeg havde ønsket min en hel del fra Lancome af i julegave og fik fx deres Lyserøde dag og nat creme - Hydra Zen hedder den. Fik også deres 3i1 ansigtsvask, bodylotion og blå serum. Men jeg er faktisk ikke tilfreds med det.

Godt jeg fik det i gave, for min hud er total ligeglad med det. Intet luksus ved det, siger min hud.

Fik også en del gavekort og overvejer at gå tilbage til Biotherm Aquasourch ell måske prøve Plaisis 24H dag/natcreme. Nogen der har prøvet den??

Jeg sværger til beauty pacifique! Den er SÅ god!

Anmeld

17. januar 2013

Babydrøm

Hej.

Ærgeligt din hud ik nyder den lyserøde cream, synes den er skøn, men alle hudtyper er jo forskellige 

Lige nu bruger jeg Biotherm skin-ergetic, rigtig lækker fugtighedscream

Anmeld

17. januar 2013

Betina Byberg

jeg bruger bare den billige fra bilka

Anmeld

17. januar 2013

MorTil3Snart4

Jeg bruger ansigts creme fra doTERRA

Eller ja de har en hel serie som er super dejligt for huden, med alt hvad man skal bruge...

Anmeld

17. januar 2013

ModerNatur

Jeg prøvede i mange år den ene efter den anden, og der er bare ikke andet der virker ligeså fantastisk til mig (har meget tør hud) som Clinique gør.. Det er bare luxus!! 

Anmeld

17. januar 2013

Tulle28

Jeg har brugt såååå mange penge på dyre cremer, men pt. bruger Je min datters A Derma lotion fra apoteket. Den har jeg brugt i et godt stykke tid nu, og synes den er rigtig god. Denne vinter har jeg ikke haft problemer med tør hud overhovedet og det døjer jeg ellers meget med.

Anmeld

17. januar 2013

K&S

Kloster skriver:

Hej.

Jeg bruger Dermalogica Skin Smoothing ansigtscreme, den er SÅ lækker

Anmeld

17. januar 2013

Mamalou

Jeg bruger Matas ansigtscreme. Den er god og billig. Jeg har ladt mig fortælle, at Matas efterligner de førende mærker i deres producering af creme. Om det er rigtigt ved jeg ikke, men jeg er godt tilfreds Jeg bruger også deres masker og rensehalløj 

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.