(maj) Er der slet ingen MAJ 2009 -gruppe endnu ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

JustAnotherName

Så vil jeg da gøre mit for at starte en "MAJ 2009"-gruppe op !!

Jeg hedder Katrine og er mor til 2 små piger. Bianca på 20 måneder (september 2007) og så fødte jeg den 22 maj 2009 endnu en skøn lille pige, Celina. Hun vejede ved fødslen 3740 gram og målte 52 cm.

Vi ankom til sygehuset (Randers) klokken 23:00, da var jeg 3 cm. åben.
Omkring midnat bad jeg selv om at blive tjekket efter, og da var jeg 8 cm. åben.
Jordemoderen prikkede hul på vandet, og efter 8 minutter med presseveer, havde jeg min lille pige i armene, klokken 00:43
Jeg fik ingen smertelindring og ingen bristninger/syninger. Så det gik nemt!
Farmand tog imod hende og lagde hende op til mig (ligesom han gjorde med vores første). Vi tog hjem fra sygehuset igen 3 timer senere.

Amningen er kommet til at fungere nu, men det har været en hård kamp!

Jeg håber der er andre mødre og babyer fra maj 2009, som har lyst til at dele stort og småt med hinanden.

Venlig hilsen Katrine.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Katjaro

JustAnotherName skriver:

Så vil jeg da gøre mit for at starte en "MAJ 2009"-gruppe op !!

Jeg hedder Katrine og er mor til 2 små piger. Bianca på 20 måneder (september 2007) og så fødte jeg den 22 maj 2009 endnu en skøn lille pige, Celina. Hun vejede ved fødslen 3740 gram og målte 52 cm.

Vi ankom til sygehuset (Randers) klokken 23:00, da var jeg 3 cm. åben.
Omkring midnat bad jeg selv om at blive tjekket efter, og da var jeg 8 cm. åben.
Jordemoderen prikkede hul på vandet, og efter 8 minutter med presseveer, havde jeg min lille pige i armene, klokken 00:43
Jeg fik ingen smertelindring og ingen bristninger/syninger. Så det gik nemt!
Farmand tog imod hende og lagde hende op til mig (ligesom han gjorde med vores første). Vi tog hjem fra sygehuset igen 3 timer senere.

Amningen er kommet til at fungere nu, men det har været en hård kamp!

Jeg håber der er andre mødre og babyer fra maj 2009, som har lyst til at dele stort og småt med hinanden.

Venlig hilsen Katrine.

Hej Katrine

Joooh - vi er skam et par Maj piger herinde også

Føler mig jo stadigvæk mest som Maj pige selv om jeg sneg mig til at føde i april.

Knus Katja, Dicte 230804 og Theis 230409

Anmeld

23. juni 2009

JustAnotherName

Vi er da ihvertfald os to ..hehe 
Så må vi jo bare pludre og plapre om vores skønne maj-09 børn, når vi har behov for det 

Anmeld

23. juni 2009

Ida.

Katjaro skriver:

Hej Katrine

Joooh - vi er skam et par Maj piger herinde også

Føler mig jo stadigvæk mest som Maj pige selv om jeg sneg mig til at føde i april.

Knus Katja, Dicte 230804 og Theis 230409

Hov kender jeg ikke dig fra ND?!  

Men altså jeg hører jo også til her i maj 2009 og vil da gerne være med til at plapre maj 09-unger med jer to

/Ida mor til Annika 310807 og Lina 160509

Anmeld

24. juni 2009

GryDia

JEg er her også..

Har i forvejen Victoria fra 06..
Og så har jeg William født den 15 maj, født 5 uger for tidligt

Anmeld

24. juni 2009

JustAnotherName

Jamen, vi er da efterhånden nogle stykker herinde med maj-09 børn så.
Det er jo kun dejligt 

Anmeld

24. juni 2009

__

Hej Katrine,

Jow jow, der er jo også mig

Selvom jeg fødte i april, synes jeg også stadig jeg er en maj-mor (havde termin 15. maj. Og når nu bettemanden er født lidt for tidligt, kommer han nok til at følge maj-børnenes milepæle og udviklingsspring, så jeg er også med i maj-gruppen, selvom der står juni foran indlæggende (øv at Henrik har lagt det sammen i kvartaler, til trods for ringe aktivitet... vi følger jo med i de omkringliggende grupper alligevel)

Knus
Zenia

Anmeld

25. juni 2009

Katjaro

idamaria83 skriver:

Hov kender jeg ikke dig fra ND?!  

Men altså jeg hører jo også til her i maj 2009 og vil da gerne være med til at plapre maj 09-unger med jer to

/Ida mor til Annika 310807 og Lina 160509

Jo jo - jeg er også på ND  
Jamen hvor er jeg ikke??? Synes hvert forum har sine fordele og ulemper. Holder dog fast i ND - hvor jeg jo har min gamle mødregruppe tilbage fra 2004.

Hilsen katja  Theis 230409 og Dicte 230804

Anmeld

14. september 2009

Iliasmor

også mig hehe født den 30.05.09

Anmeld

15. september 2009

mor_sabina

Jeg har sørme også en lille majbarn, en "lille" Phillip Emil på 4330g og 54 cm kom til verden den 4. maj 09.
Vi ankom til Randers sygehus kl 19.20 og jeg var der 4 cm åben og efter akupunktur og 3 timers veer var jeg klar til at presse og kl. 0023 kom han til verden. Jeg blev syet en del men havde en rigtig nem og problemfri fødsel.
Da det var den første var vi på patienthotellet et par dage. 
Vi kom hurtigt godt i gang med at amningen og er nu så småt begyndt på grød.  
19 uger og han er nu 8.75 kg og 70 lang og spiser grød to gange dagligt, kan rulle fra mave til ryg (nogle gange) og nå sine fødder, hvilket han er rigtig interesseret i, til gengæld er han blevet rigtig dårlig til at sove om natten og vi spiser 2 gange i løbet af natten og er oppe 3-5 gange
Jamen jeg kunne faktisk blive ved med at fortælle, for mor synes jo han er så dygtig, men vil hellere høre hvordan det går med jeres basser

Sabina- Phillip Emil 040509

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.