Så er jeg en del af denne debat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Frkmtc

Hej alle sammen ..
Jeg har haft slettet min anden profil , og oprettet en ny for at starte på en frisk.
Jeg begyndte at bløde en smule i mandags , og det blev senere slemt!
Vidste godt at nu var løbet kørt vi kom til scanning om tirsdagen , og fosteret var der faktisk ikke , og var formentlig gået til i uge 6-7,( skulle være i 10.)
Der var bare en tom skal , hvor der ingenting var i.
Vi tilbragte 6 timer på sygehuset om onsdagen fordi jeg skulle have en udskrabning, men det vidste sig senere på scanningen , at alt var kommet ud .. Her i dag torsdag, bløder jeg kun en lille smule , og har ikke ondt mere.
Det hele har været meget underligt og surrealistisk!
Der har selvfølgelig været en mening med alt det her , og vores baby ikk har været levedygtig.

Det er sørgeligt , men vi er positive og optimistiske, og er 100% klar på at starte igen så snart jeg holder op med at bløde.

Hvornår blev i gravide efter en SA? Og kom der et rask barn ud af det.
Hvad med ægløsningen bagefter ?
Hvis man er heldig at blive gravid her når der kommer en ægløsning , hvordan testede i positiv , da der jo kan være en smule hcg i kroppen stadigvæk ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

L&V

Frkmtc skriver:

Hej alle sammen ..
Jeg har haft slettet min anden profil , og oprettet en ny for at starte på en frisk.
Jeg begyndte at bløde en smule i mandags , og det blev senere slemt!
Vidste godt at nu var løbet kørt vi kom til scanning om tirsdagen , og fosteret var der faktisk ikke , og var formentlig gået til i uge 6-7,( skulle være i 10.)
Der var bare en tom skal , hvor der ingenting var i.
Vi tilbragte 6 timer på sygehuset om onsdagen fordi jeg skulle have en udskrabning, men det vidste sig senere på scanningen , at alt var kommet ud .. Her i dag torsdag, bløder jeg kun en lille smule , og har ikke ondt mere.
Det hele har været meget underligt og surrealistisk!
Der har selvfølgelig været en mening med alt det her , og vores baby ikk har været levedygtig.

Det er sørgeligt , men vi er positive og optimistiske, og er 100% klar på at starte igen så snart jeg holder op med at bløde.

Hvornår blev i gravide efter en SA? Og kom der et rask barn ud af det.
Hvad med ægløsningen bagefter ?
Hvis man er heldig at blive gravid her når der kommer en ægløsning , hvordan testede i positiv , da der jo kan være en smule hcg i kroppen stadigvæk ?

Jeg mistede i september og var gravid igen i oktober.. Så kan ikke rigtig svare på det andet.. held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.