kvalme, kvalme og atter kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

mini-musling

Hej skønne damer..

Jeg er idag 7+0 og har den sidste uge lidt af kvalme. Det er ikke meget jeg kaster op, men kvalmen er der bare, næsten konstant. Har været sygemeldt siden onsdag, men regner stærkt med at jeg skal på arbejde igen på mandag.

Jeg arbejder som social- og sundhedshjælper og havde egentlig ikke planlagt at skulle sige noget om graviditeten før det var umuligt at skjule den, men føler mig lidt forpligtet til det, når jeg ligefrem syge melder mig pga generne...

Er der andre der døjer med kvalme eller andre graviditetsgener allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

grønbæk

Åh yes! Det gør jeg!!! Det kan blive så slemt at jeg tager en køresygepille!

Anmeld

17. januar 2013

mini-musling

Hjælper det så? 

Anmeld

18. januar 2013

frk1991

Jep, men kun lidt. der hvor kvalmen bliver slem er hver gang jeg spiser, og det er til at blive tosset af. Tager 100 år om at spise, fordi jeg skal sidde og holde pause og tage dybe indåndinger for ikke at kaste hele middagen op

Er kun 5+1, så er spændt på om det bliver værre. Det er "skønt" at kunne føle sin graviditet, men hvis den da bare kunne holde sig til ligamentsmerter og så skyde kvalmen laaaangt væk

Kram

Anmeld

20. januar 2013

Bela

hejsa.

ja, jeg er nu uge 8+0, og har været sygemeldt den sidste uge, under influenza påskud.

men i virkeligheden har jeg bare haft så meget kvalme hele døgnet, og været på nippet til at kaste op hver gang jeg bare tænkte på mad.. har også været vanvittig træt, og sovet 12-14 timer i døgnet  nu har jeg heldigvis fået det bedre, så satser på at kunne genoptage arbejdet på mandag

men ja det er lidt et dillemma, skal man fortælle det på jobbet, eller vente?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.