Jeg faldte i! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

Anonym trådstarter

Da alle var faldet til ro var jeg ladt alene med køleskabet. Jeg har spist 1½ hvid brugerbolle,2 mælkesnitter,drukket tæt på en liter kakao  Det klammeste er nok at jeg nu sidder tilbage med en eftersmag af sæd. Æv  Så kan man lære det på den hårde måde 

Startede en proteinkur for 5 dage siden,og har lige fået menstruation i går. Det har været så svært og nu faldte jeg i 

Op på hesten igen fra i morgen tidlig! Bare vægten ikke siger "kun en af gangen tak".

Godnat piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Leneur

Anonym skriver:

Da alle var faldet til ro var jeg ladt alene med køleskabet. Jeg har spist 1½ hvid brugerbolle,2 mælkesnitter,drukket tæt på en liter kakao  Det klammeste er nok at jeg nu sidder tilbage med en eftersmag af sæd. Æv  Så kan man lære det på den hårde måde 

Startede en proteinkur for 5 dage siden,og har lige fået menstruation i går. Det har været så svært og nu faldte jeg i 

Op på hesten igen fra i morgen tidlig! Bare vægten ikke siger "kun en af gangen tak".

Godnat piger 

Det skal du ikke tage så tungt. Den menstruation driller nemlig også mig men her hos mig er det tilladt at synde i ny og næ. Gå en ekstra lang tur i morgen.
Du må også have en god nat og sove godt.

Anmeld

17. januar 2013

aarhusmor

Det kan du vist godt tilgive dig selv

Anmeld

17. januar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Godnat piger 

jeg faldte også i med burger 2 dage i træk den mens gør bare en helt tosset

Men du skal spise chokolade, for det r det eneste der dulmer fedt og ukker trangen når man har mens

da der er et stof i chokolade som kvinder producere, bare ikke når de har deres mens

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Har det bedre i dag,men måtte lige stikke børnene en hvid løgn da de spurgte hvorfor der mangledse snitter til madpakken i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.