Total modsat nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Charlie

Ja, igår kunne jeg jo berette om, hvordan Marcus var gået kold kl halv 6 og sovet til næste morgen kl 7!
Men i nat var det da helt omvendt. Han fik ingen middagslur igår, og var faktisk helt fin frisk. Jeg besluttede dog så at putte ham kl 19, da jeg ved, at han bliver hurtigere træt, når han ikke har sovet. Han faldt i søvn 19.30. Men så vågnede han 2 gange i nat og var meget insisterende på, at han ikke ville sove i sin egen seng, men ville ind til os istedet.
Jeg insisterede dog på det modsatte, selvom jeg inderst inde nu syntes, det kunne have været meget hyggeligt. Men jeg tænker, at det nok ikke er så god en ide at give ham den vane her inden lillebror kommer, for så er der altså ikke plads til ham i vores seng. Han er en tornado i sengen, og vi kan ikke ligge 4 mennesker i vores seng på 160 med en til den tid 3-årig hvivelvind. Så han blev, hvor han var, selvom jeg havde mest lyst til bare at tage ham med.

Sjovt hvordan det kan blive vendt på hovedet fra den ene dag til den anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

3rollinger

Det er aldrig til at spaa om  Men hvor er det dejligt naar de har de laaaange naetter.

Her kan det ogsaa baade vaere det ene eller det andet. Men her faar Daniel lov at komme ind i vores seng de gange han beder om det. Laura har aldrig rigtig gidet, men Daniel kan godt lide at sove "i revnen"

Anmeld

18. juni 2009

st

Ja det har jeg vist også nævnt et par gange før. Mads kommer også ind til os stort set hver morgen/sidst på natten. Jeg gider bare ikke tage konflikten med ham midt om natten, så det går nærmest helt pr. automatik.

Det er få gange jeg bruger tid på at fortælle ham at det er for tidligt at komme ind til os, men lykkedes det, så sover han der som regel indtil næste morgen.

Men han får lov noget tid endnu. Jeg synes det er åhh så hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.