ved at have styr på babytingene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
6 svar
1 synes godt om
16. januar 2013

henh01

Er I begyndt at købe ind til den lille?

Her har vi købt:
barnevogn, lift og pusletaske
Tremmeseng (fra storebror - han skal i sin juniorseng)
en smule tøj
sengetøj 1 sæt
puslebord
duni pose (fra storebror)

Vi mangler stadig:
autostol
sengerand (vi ved hvilken det skal være)
puslehynde (matchende puslehynde)
gulvtæppe (smallstuff)
lidt mere tøj
produkter bleer mv
Cykelanhænger til de to små

Puha det er en dyr omgang alligevel sådan at skulle have en bette en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

lærerinden

Ja puha det er noget af en omgang. Vi har ikke helt købt så meget - mest tøj. (det er vores første). Og så har vi købt puslebord og reol.
Så mangler vi lige alt det andet ;-)

Anmeld

17. januar 2013

Jupiter

Hehe, ja vi har købt alt

Det eneste vi sådan set "mangler" (og det er ikke engang til starten, men til lidt senere) er lagner til tremmesengen, og måske lidt tøj - men så er det kun fordi vi falder over noget vi ikke kan leve uden

Jeg er faktisk ret stolt - har lavet budget over hvad vi har sparet ved at købe brugt og på tilbud, og vi kunne have brugt ca. 19.300 hvis alt var fra nyt, men har kun brugt ca. 6.700, så vi har "sparet" ca. 12.500  

Anmeld

23. januar 2013

Elin_Maria

Vi har købt:
Tremmeseng
Puslebord
Kombivogn
Sutteflasker
Handysitt stol

Så har vi fået en masse brugt tøj. Det går stille og roligt fremad. :-) kan godt mærke redebyggeriet banker på.

Anmeld

30. januar 2013

Stjerneskud

Jeg har købt barnevogn, lidt tøj, sengetøj og stofbleer.

Det meste udstyr har jeg gemt fra de andre, så det er ikke så meget mere vi mangler. Det er kun sutteflasker, brystpumpe, bleer og sutter vi mangler nu.

Anmeld

31. januar 2013

Miss Kat

Puha vi mangler stadig nogle af de store ting, som egentlig ikke haster SÅ meget, fordi det drejer sig om indretningen af babyværelset, men nok mere handler om min egen ukontrollérbare trang til at redebygge. Reoler og kommoder og den slags.

Vi har barnevogn, seng, badestativ/kar, tøj osv. osv., så mon ikke hun klarer sig.

Anmeld

31. januar 2013

PeruBaby

He, he - her kan jeg godt mærke at det er nummer 2 Vi har endnu INTET købt. Vi har jo det hele fra for 2 år siden, hvor jeg til gengæld købte ALT. Ej, det er faktisk ikke helt rigtigt, jeg har faktisk købt

- Et Lamaze Legetæppe, det der der kan foldes sammen til et lille "hus"

- Et nyt net til barnevognen

- Nogle CD'er med vuggeviser / Ro og hvile-musik (klassisk)

... Men det var vist også det. Storesøster har forladt tremmesengen for næsten et halvt år siden, så nu mangler vi bare en ny bebs at putte i den.

Årrr jo, og så får man jo altid lidt af venner og familie. Intil videre er det blevet til lidt nyt tøj fra min mor og nogle hjemmestrikkede sokker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.