Hej alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

mimi1507

Jeg har et spørgsmål 

angånede muligvis gravid 

jeg ville hører om der nogle der ved om man kan tage en gravidittest og mulighed for at han positiv når man er på p piller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

JS<3

mimi1507 skriver:

Jeg har et spørgsmål 

angånede muligvis gravid 

jeg ville hører om der nogle der ved om man kan tage en gravidittest og mulighed for at han positiv når man er på p piller 

Jeg forstår ikke?

den viser postive (hvis du er gravid) om du er på p-piller eller ej.

Anmeld

16. januar 2013

baby012

mimi1507 skriver:

Jeg har et spørgsmål 

angånede muligvis gravid 

Det kunne jeg  

Anmeld

16. januar 2013

Swerg

mimi1507 skriver:

Jeg har et spørgsmål 

angånede muligvis gravid 

Hej søde ! 

Hvis du tester positivt på en test, så er den god nok. P-piller er ikke 100% sikre. Hvis du har glemt en pille eller to, vil sandsynligheden selvfølgelig være større mht graviditet ..

Knus Søs. 

Anmeld

18. januar 2013

mimi1507

Jeg har været inde og læse på netdokter der en der havde samme spørgmål 

det mere for mg og min kæreste gjorde det en torsdag 14 piller tilbage men jeg glemte og tage den og vi sov med det samme bagefter og jeg opdagtet det først om lørdagen han kom op i mig men jeg går altid på wc bagefter men det er sidstbespar dage har der været kvalme jeg har ikke flere p piller tilbage så på søndag tager jeg en test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.