New York og shopping..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

nattergalen

sne190810 skriver:

Anskaf dig en bæresele med god ergonomisk komfort til den lille Det ville jeg klart overveje til sådan en tur!

.. Hvis det selvfølgelig ikke er noget i allerede ejer

Takker  
Men den er fast inventar i vores lille hjem Nyder stor glæde af vores stokke.. og vi brugte den flittigt da vi var en tur til marokko, og tror da også det kommer til at gøre sig gældende i new york  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

BabyMus

nattergalen skriver:

Ihhh du er da bare en skat.. Tusind tak for beskrivelsen af hvad der er at se uden for new york.. 
For jeg må indrømme når jeg tænker new york tænker jeg slet ikke strand på nogen måde  
Håber vi får muligheden for at nyde det også.. 

Hvad angår hotel så lyder det til der er MANGE penge at spare? 
Det eneste der har vores bekymring er lidt at vi har vores lille 1 årig til den tid bebs med.. og så ved jeg ikke hvor hensigtsmæssigt det er med elevator ved metroerne når vi skal have kombivogn med.. 
Tænker det måske er rart at kunne tag hurtigt tilbage på hotel hvis ikke man gider være ude hele dagen men også have nemt til at komme ud igen uden at skulle bruge transportstid.. 
Hvad tænker du om det?? 

Tusind tak for linket

Så lidt. (:

Nej det tænker man nemlig ikke over! Og der er sikkert endnu mere at se, som man ikke lige har tænkt på eller man ikke har tid til. For der er så meget man vil se derovre, og man kan bare slet ikke nå det hele.

Ja okay, det kan jeg godt se. Hvis I har jeres lille gut med, så er det måske meget rart at kunne tage hurtigt tilbage til hotellet. Men det er vel okay at have den med i elevatoren, det er jo det de er der for. (:

Inde i Central Park ligger Central Park zoo. I den del der er børnezoo der er en fold med nogle får, æsel, lamaer osv. Der kunne man trække sådan noget foder og så fodre dem. Det var bare så sjovt at se alle de børn have en fest ved at give alle dyrene mad! Ved ikke om han er for lille til det hvis han er et år, men ville alligevel bare lige sige det. (:

Anmeld

17. januar 2013

nattergalen

BabyMus skriver:

Så lidt. (:

Nej det tænker man nemlig ikke over! Og der er sikkert endnu mere at se, som man ikke lige har tænkt på eller man ikke har tid til. For der er så meget man vil se derovre, og man kan bare slet ikke nå det hele.

Ja okay, det kan jeg godt se. Hvis I har jeres lille gut med, så er det måske meget rart at kunne tage hurtigt tilbage til hotellet. Men det er vel okay at have den med i elevatoren, det er jo det de er der for. (:

Inde i Central Park ligger Central Park zoo. I den del der er børnezoo der er en fold med nogle får, æsel, lamaer osv. Der kunne man trække sådan noget foder og så fodre dem. Det var bare så sjovt at se alle de børn have en fest ved at give alle dyrene mad! Ved ikke om han er for lille til det hvis han er et år, men ville alligevel bare lige sige det. (:

Ihh takker.. det skal da prøves..
Ved ikke lige om han kan fodre men ihvertfald kigge på.. 

Tror du har ret i der er meget at se.. Vi har valgt at være afsted i 14 dage for at kunne tag det i roligt tempo nu den lille er med, så jeg glæder mig nu ret meget  

Tak for tips.. Skulle der dukke flere op må du gerne skrive  

Anmeld

18. januar 2013

BabyMus

nattergalen skriver:

Ihh takker.. det skal da prøves..
Ved ikke lige om han kan fodre men ihvertfald kigge på.. 

Tror du har ret i der er meget at se.. Vi har valgt at være afsted i 14 dage for at kunne tag det i roligt tempo nu den lille er med, så jeg glæder mig nu ret meget  

Tak for tips.. Skulle der dukke flere op må du gerne skrive  

Det skal jeg nok. (:

Og rigtig god tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.