(februar) Fædre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Mira0911

Er der nogen af jeres fædre, som bare ikke kan ligge jeres barn i seng?
Julies far kan ikke... Og han er bare så såret over det,... SP siger det er meget normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Mca<3

Alexanders far kan heller ikke da jeg som regel ammer ham i søvn Han kan også have svært ved at trøste da det også tit er brystet der hjælper ..

Det er han helt inforstået med , det er jo bare en periode

Anmeld

16. juni 2009

Muffinmus

Victoria vil som regel falde i søvn når hn spiser, netop fordi hun ikke vil have sutten..så nej, min mand kan ikke rigtig lægge hende til at sove

Anmeld

16. juni 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Victoria vil som regel falde i søvn når hn spiser, netop fordi hun ikke vil have sutten..så nej, min mand kan ikke rigtig lægge hende til at sove

Øv du skal ikke flasche efter-fødsel maven når den er så fin  

Jeg er bare misundelig ...

Anmeld

17. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Herhjemme er det også mig som altid lægger Lina til, at sove. Det er ikke altid, at jeg ammer hende i søvn - men det går bare meget bedre når det er mig.

Men så lægger min mand som regel Luka til, at sove - så vi har delt det lidt op mens, at Lina er så lille.

Anmeld

17. juni 2009

Muffinmus

Tanja.. skriver:

Øv du skal ikke flasche efter-fødsel maven når den er så fin  

Jeg er bare misundelig ...

He he..nårh, jamen det er fordi vi har mavetema inde i min gamle terminsgruppe..juli 07
Vi kører jo tit de der åndsvage temaer og nu var det lige et mave tema...og så for at minde mig selv om jeg selv om jeg ikke ser så stram ud , godt kan se okay ud på afstand

Anmeld

17. juni 2009

Mca<3

MariaE skriver:

He he..nårh, jamen det er fordi vi har mavetema inde i min gamle terminsgruppe..juli 07
Vi kører jo tit de der åndsvage temaer og nu var det lige et mave tema...og så for at minde mig selv om jeg selv om jeg ikke ser så stram ud , godt kan se okay ud på afstand

Ja det må man sige den kan

Anmeld

18. juni 2009

Muffinmus

Tanja.. skriver:

Ja det må man sige den kan

så er det bare hofterne og røven der skal skrumpes..nøj ens bukser sidder dårlgt og deller ud over det hele fordi man har så meget ekstra skind og fedt der sidder helt tosset nu.

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

MariaE skriver:

så er det bare hofterne og røven der skal skrumpes..nøj ens bukser sidder dårlgt og deller ud over det hele fordi man har så meget ekstra skind og fedt der sidder helt tosset nu.

Puha fortæl mig om det ..
Jeg har altid været så slank og de 2 andre gange har jeg lignet mig selv 5 dage efter  Ikke denne gang ,, Øj jeg ser ud   Kan ikke engang trække mine bukser op om lårene endnu Kæmper for at smide de sidste 8-10 kg ,,,  Min mave er rund ,, Havde glædet mig til at have flad mave og for en gangs skyld gode bryster .. Meen akkkkkkkkkk 

Anmeld

18. juni 2009

Diana...

Her er der ingen problemer men det kan jo være det kommer har os hørt at de har sådan en periode i den alder så mon ikke det kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.