Jeg er meget stolt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

MyLove E

Jeg er ikke så dygtig som mange er jer her inde. Men jeg er stolt af mig selv. Jeg kan ikke finde ud af bruge opskrifter, så når jeg finder noget jeg gerne vil lave lave jeg det på min egen måde:-):-):-)

I dag blev det til en sutte kæde.. Den er meget tæt på at være færdig men den skal lige tørre.. Så knappen bliver syet helt på i morgen :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Tullepoder

Ikke så ydmyg, den er super fin

Anmeld

15. januar 2013

MyLove E

Tullepoder skriver:

Ikke så ydmyg, den er super fin

Tak:-) Jeg er også vildt glad for den:-):-)

Anmeld

15. januar 2013

Babydrøm

Tauf skriver:

Jeg er ikke så dygtig som mange er jer her inde. Men jeg er stolt af mig selv. Jeg kan ikke finde ud af bruge opskrifter, så når jeg finder noget jeg gerne vil lave lave jeg det på min egen måde:-):-):-)

I dag blev det til en sutte kæde.. Den er meget tæt på at være færdig men den skal lige tørre.. Så knappen bliver syet helt på i morgen :-)

Den er super fin og sød  

Anmeld

15. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin! Vh stine

Anmeld

15. januar 2013

MyLove E

AnnL skriver:

Den er super fin og sød  

Tak:-):-):-)

Anmeld

15. januar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Så fin! Vh stine

Tak:-)

Anmeld

16. januar 2013

Koen.

Ih hvor fin!! Synd vores lillebror har bestemt at han ikke bruger sut for ellers ville jeg blive en god kunde

Anmeld

16. januar 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Well.. vi skal jo alle starte et sted og alting kræver øvelse. Jeg kan se en fin udvikling fra dine første ting til denne.

Din hæklefasthed er blevet jævn og jeg synes det er endnu bedre når man gør det uden opskrift, tror man lære meget ved det, jeg bruger selv sjældent opskrift, hvis jeg gør er det kun som guide, hvis der er enkelte steder jeg ikke kan greje. på den måde er det jo meget godt at kunne læse en opskrift. (og det er ikke så svært når man først kommer igang med det.)

Men den er fin og du bliver bedre og bedre.

Anmeld

16. januar 2013

VIPpigen

Ikke så dygtig... er du da vimmer. Jeg syntes den er vildt flot, og hvorfor er det lige jeg ikke har en lille mere som skal bruge suttekæde... 

Jeg kan hverken hækle eller strikke, så jeg elsker sådan nogen ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.