Merii skriver:
Det er ved at være længe siden du skrev dette indlæg men jeg har det samme problem, han vil hverken have bryst eller flaske han tager max 60 ml hver 3. time og han er 5 måneder og en uge gammel.
Jeg vil høre nu dig hvordan det er gået med din datter og om det er blevet bedre og hvis det er blevet bedre vil jeg vide hvor langtid gik der så til det blev bedre
?
MiN søn har altid spist fint bryst/flaske og jeg kan nu ikke forstå at han kun får så lidt.
Håber du kan hjælpe mig 
Åhh stakkels dig, jeg kan godt huske hvor frustrerende det er! Men bare rolig, han skal nok få appetitten igen, og han tager bare af sine depoter!

Der sker rigtig mange spændende og nye ting i deres udvikling omkring 5 mdr, så han bruger tiden på alt andet end at spise, men skal skam nok klare den!
Der gik 3-4 uger så var min lille pige på rette kurs igen! Hun tabte sig ikke, men tog heller ikke meget på. Så længe din dreng, er ved godt mod, og er glad og "aktiv" i løbet af dagen, så kan du bare tage det helt roligt, og måske bare byder ham mad lidt oftere end du plejer.
Heller 50 ml hist og pist end 50 ml hver 3-4 time

Held & Lykke

- og skriv endelig igen, hvis du får brug!
Anmeld