Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Halløjsa Jeg går og tænker over om jeg er nød til at købe en graviditet's, fødsel, baby bog what ever Jeg har ikke købt det, men aner heller ikke om jeg skal. Da jeg tænker på at jeg har alle jer skønne mennesker her inde og jeg kan søge på nettet, har også en søster som har et barn osv. Tænkte lidt på om jeg kun skulle købe børne historie bog, billede bog til mit barn og m.m Så jeg kan læse sammen med min søn/datter ved ikke hvad jeg får i nu. Tænker lidt på jeg mere har brug for det, end istedet for det andet til mig selv? Hvad synes i Tak for du ville læse med knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose22 skriver: Halløjsa Jeg går og tænker over om jeg er nød til at købe en graviditet's, fødsel, baby bog what ever Jeg har ikke købt det, men aner heller ikke om jeg skal. Da jeg tænker på at jeg har alle jer skønne mennesker her inde og jeg kan søge på nettet, har også en søster som har et barn osv. Tænkte lidt på om jeg kun skulle købe børne historie bog, billede bog til mit barn og m.m Så jeg kan læse sammen med min søn/datter ved ikke hvad jeg får i nu. Tænker lidt på jeg mere har brug for det, end istedet for det andet til mig selv? Hvad synes i Tak for du ville læse med knus
Ingen hjælp? Har i ikke købt eller har i købt...Det bare det jeg vil vide altså
Hej jeg fik en foræret af min veninde, og har da også brugt den lidt, når der er noget man er i tvivl om. Men altså tror ikke der er ret mange der bruger bøger ret meget. Du må godt få den/dem jeg har liggende.
Jeg har lånt hvad de havde på biblioteket. Så behøver man ikke bruge en masse penge på dem, og så har du chancen for at finde ud af hvad du foretrækker og så kan du jo købe den du bedst kan li' efter at du har kigget i dem
NV skriver: Hej jeg fik en foræret af min veninde, og har da også brugt den lidt, når der er noget man er i tvivl om. Men altså tror ikke der er ret mange der bruger bøger ret meget. Du må godt få den/dem jeg har liggende.
Mener du det? Aj hvor sødt af dig. Kan du sende billeder af dem du har eller skrive hvilke bøger det er privat til mig ?
MHB skriver: Jeg har lånt hvad de havde på biblioteket. Så behøver man ikke bruge en masse penge på dem, og så har du chancen for at finde ud af hvad du foretrækker og så kan du jo købe den du bedst kan li' efter at du har kigget i dem
Ja, men jeg tænker på at jeg ikke vil bruge penge på bøger men istedet bruge penge på bøger til mit kommende barn ? Er det ikke bedst, også har der lige været en der gerne ville give mig hendes bøger SØDT
Rose22 skriver: Ja, men jeg tænker på at jeg ikke vil bruge penge på bøger men istedet bruge penge på bøger til mit kommende barn ? Er det ikke bedst, også har der lige været en der gerne ville give mig hendes bøger SØDT
Fedt
Vi har ikke købt nogle bøger til banditten, men har skrevet en masse på ønskeseddlen til når han er kommet, så håber jeg at vi får nogle gode børnebøger af venner og familie.
MHB skriver: Fedt Vi har ikke købt nogle bøger til banditten, men har skrevet en masse på ønskeseddlen til når han er kommet, så håber jeg at vi får nogle gode børnebøger af venner og familie.
Ja præcis, jeg vil ogs¨først købe bøger når jeg har født..
Rose94 skriver: Mener du det? Aj hvor sødt af dig. Kan du sende billeder af dem du har eller skrive hvilke bøger det er privat til mig ?
Det denne bog
Rose94 skriver: Halløjsa Jeg går og tænker over om jeg er nød til at købe en graviditet's, fødsel, baby bog what ever Jeg har ikke købt det, men aner heller ikke om jeg skal. Da jeg tænker på at jeg har alle jer skønne mennesker her inde og jeg kan søge på nettet, har også en søster som har et barn osv. Tænkte lidt på om jeg kun skulle købe børne historie bog, billede bog til mit barn og m.m Så jeg kan læse sammen med min søn/datter ved ikke hvad jeg får i nu. Tænker lidt på jeg mere har brug for det, end istedet for det andet til mig selv? Hvad synes i Tak for du ville læse med knus
Hvis du er i tvivl, så lad være Jeg ville også vente med at købe bøger til babyen, da man jo kan ønske sig det i f.eks. dåbsgave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128