Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Snartmortilto:-") skriver: Ok:-) kan se i dine indlæg du har vært gravid før i 12 har du mistet :/
Ok:-) kan se i dine indlæg du har vært gravid før i 12 har du mistet :/
Ja, desværre, 6 uger henne, SA
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
youngmom skriver: Hej tøser! Vil lige høre om der er nogle unge mødre herinde som er under 18år?Jeg selv er 17 om 1½md og jeg er 3+2 idag
Hej tøser!
Vil lige høre om der er nogle unge mødre herinde som er under 18år?Jeg selv er 17 om 1½md og jeg er 3+2 idag
Jeg er her Jeg er selv 17, 18 til maj. Venter mit første barn her på Torsdag
Tillykke. Du er velkommen til at skrive hvis du vil
youngmom skriver: Ja, desværre, 6 uger henne, SA
jeg er ung mor blev mor som 17årig til en dreng som nu er to og tillykke
Louise17 skriver: Jeg er her Jeg er selv 17, 18 til maj. Venter mit første barn her på Torsdag Tillykke. Du er velkommen til at skrive hvis du vil
Tillykke, og nej hvor spændende! for en god oplevelse og en dejlig lillemand! Og hvor er din mave i øvrigt flot...
Betina Byberg skriver: jeg er ung mor blev mor som 17årig til en dreng som nu er to og tillykke
Ej hvor skønt, hvordan har det været for dig at være ung mor? Tak, håber den er der!
youngmom skriver: Tillykke, og nej hvor spændende! for en god oplevelse og en dejlig lillemand! Og hvor er din mave i øvrigt flot...
Hehe var den var flot. Nu er den fyldt med strækmærker hih
Krydser også fingre for den er der for dig
Louise17 skriver: Hehe var den var flot. Nu er den fyldt med strækmærker hih Krydser også fingre for den er der for dig
Hi hi, ja sådan er det jo for de fleste Hvordan har det været for dig at skulle annoncere at du som 17årig venter dig? Og tak
youngmom skriver: Hi hi, ja sådan er det jo for de fleste Hvordan har det været for dig at skulle annoncere at du som 17årig venter dig? Og tak
Det har været en super oplevelse. Det var jo 110% planlagt. Alle tog faktisk rigtig godt imod det
Er du planlagt gravid?
Louise17 skriver: Det har været en super oplevelse. Det var jo 110% planlagt. Alle tog faktisk rigtig godt imod det Er du planlagt gravid?
Kan jeg levende forestille mig! Ej hvor skønt, det ønsker alle jo
Niks, tvært imod, gravid på p-piller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128