Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hailiesmom11 skriver: Testede i går aftes positiv og igen her til morgen Lægen venter på torsdag og så håber vi han siger det samme ..Vi har en datter fra Juni 2011 Efter egne beregninger er terminen 24/9-13
Testede i går aftes positiv og igen her til morgen Lægen venter på torsdag og så håber vi han siger det samme ..Vi har en datter fra Juni 2011 Efter egne beregninger er terminen 24/9-13
Tillykke med stregerne Går ud ifra at lægen var enig med dig Jeg har en datter fra januar11, og har termin 9/9. Velkommen i gruppen
MyLille skriver: Tillykke med stregerne Går ud ifra at lægen var enig med dig Jeg har en datter fra januar11, og har termin 9/9. Velkommen i gruppen
Hailiesmom11 skriver: Tak..Nej desværre var hans utydelig og jeg skak derned igen torsdag..Men dem herhjemme er meget positive nu
Tak..Nej desværre var hans utydelig og jeg skak derned igen torsdag..Men dem herhjemme er meget positive nu
Okay, mon ikke du kan grine af lægen på torsdag Hvis lægens test stadig er negativ, må du be om en blodprøve i tillæg...
MyLille skriver: Okay, mon ikke du kan grine af lægen på torsdag Hvis lægens test stadig er negativ, må du be om en blodprøve i tillæg...
sofiell89 skriver: Stort tillykke. Jeg har Line fra maj 12, så glæder mig til en efterårsbaby
Stort tillykke. Jeg har Line fra maj 12, så glæder mig til en efterårsbaby
Stort tillykke
Babymor2010 skriver: Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128