Kejsersnit Ålborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

livhemdrup

norenberg skriver:

Har du sagt det til dem der ude at du har et stærkt ønske om at føde selv....jeg bliver fulgt af Ulla jensen der ude og som hun sagde efter 2 kejsersnit anbefaler vi kejsersnit igen....men er ønsket om at føde selv stort får man lov til det....og det har to overlæger senere også bekræftet over for mig der ude....jeg venter på at de tager stilling til om jeg må få fjernet min livmoder i førbindelse med kejsersnit...og bliver det et nej skal jeg så føde ambulant...så syntes du skal drøfte det med dem...så tror jeg helt sikkert også du får lov, har også en veninde der lige har født alm der ude efter 2 kejsersnit....

Har spurgt dem men jeg må ikke. 

Hylede hele vejen hjem for havde sådan glædet mig til at skulle føde selv men næ nej :-(

til gengæld ved jeg så at nu er der under tre uger til min lille dreng kommer til verden så det er da en trøst. Så er det bare smerterne bagefter jeg skal kunne takle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

norenberg

livhemdrup skriver:

Har spurgt dem men jeg må ikke. 

Hylede hele vejen hjem for havde sådan glædet mig til at skulle føde selv men næ nej :-(

til gengæld ved jeg så at nu er der under tre uger til min lille dreng kommer til verden så det er da en trøst. Så er det bare smerterne bagefter jeg skal kunne takle. 

Forstår ikke rigtig hvad de vurdere ud fra når de giver nogen lov og ikke andre...jeg havde også hørt at man ikke måtte efter 2 kejsersnit så da overlægen sagde at hvis jeg havde et stærkt ønske om det måtte jeg gerne, var jeg lidt forvirret....

Anmeld

15. januar 2013

livhemdrup

norenberg skriver:

Forstår ikke rigtig hvad de vurdere ud fra når de giver nogen lov og ikke andre...jeg havde også hørt at man ikke måtte efter 2 kejsersnit så da overlægen sagde at hvis jeg havde et stærkt ønske om det måtte jeg gerne, var jeg lidt forvirret....

Lige præcis for havde spurgt min egen læge og han mente bestemt ikke det ville være et problem at føde selv men de stalte sig fuldstændig på bag benene på sygehuset :-(

men har nu vænnet mig til tanken på trods af jeg stadig syns det er meget øv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.