Mistet motivatitionen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

jlp90

Hej.

Jeg har siden september tabt cirka 10 kilo, men nu har jeg igen tabt motivationen og der ryger flere og flere ting indenbords der ikke er sunde og generelt er jeg efter jul begyndt at spise mere Jeg har bare ufatteligt svært ved at lade være. Det er meget træls. Er der nogle der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Kloster

Noget der hjælper mig, når jeg mister motivationen er drømme...

Drømmen om at kunne få det tøj, jeg gerne vil have. Vi skal i byen 2 gange her i februar og jeg vil virkleig virkelig gerne se fin ud der. Og til maj skal vores mellemste søn konfirmeres. Også er et billede af diva'en Jennifer Lopez god motivation for mig. Lidt kikset, men det virker for mig...

Anmeld

14. januar 2013

jlp90

De ting du skriver kunne faktisk også godt være ting der motivere mig. Jeg vil så gerne tabe 10 kilo mere inden sommer! Tak

Anmeld

14. januar 2013

Kloster

Jeg mangler 4 fæle kilo!

Smækker lige mit motivationsbillede op.. Jeg er godt nok lyshåret, men Fru Lopez' stil, er liiiiige mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2013

jlp90

ja, jeg tror på at de sidste fire kilo er de sværeste men du skal nok klare det.

Anmeld

16. januar 2013

Meliora

jlp90 skriver:

Hej.

Jeg har siden september tabt cirka 10 kilo, men nu har jeg igen tabt motivationen og der ryger flere og flere ting indenbords der ikke er sunde og generelt er jeg efter jul begyndt at spise mere Jeg har bare ufatteligt svært ved at lade være. Det er meget træls. Er der nogle der har nogle gode råd?

Jeg læste om en der lavede et "dreamboard" med billeder af det hun drømte om, fx et gammelt billede af en selv før kiloene røg på;-) så ku man jo hænge det op på køleren;-)

Anmeld

16. januar 2013

Kay

ja som de andre skriver... drømmene holder mig oppe...

drømmen om at kunne passe tøjet inde i skabet igen... og drømmen om at være slankere til sommer.... og det hjælper at havde et idial billed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.