Hvilken hårfarve ville klæde mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.500 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Albertsen92

Hej alle  

jeg går virkelig og overvejer at farve mit hår lidt mørkere, måske lidt gyldent med lyse striber, da det er blevet alt for lyst sidst! (Lyse striber), og nu kommer der en grim udvoksning, hvilket der ikke plejer i en sådan graD som nu. 

Jeg har fået lyse striber i mit hår i 7 år nu, der skal lidt forandring til nu 

Så hvad synes i ville klæde mig? Nogle gode råd? 

Har vedhæftet et billede af, hvordan det ser ud nu. Det ligner det er helt afbleget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Dot D

Jeg går i klasse med en rigtig sød og køn pige. Hun var også lyshåret, så fik hun det farvet mørkt, og vips så var hun ikke køn længere, men smuk

Tror faktisk det mørke ville klæde dig

Anmeld

14. januar 2013

Albertsen92

Hvor mørkt synes du? 

Her er et billede af mit hår, da jeg ikke havde fået lyse striber i halvandet år, så det er min naturlige hårfarve til lidt længere end ørene 

Anmeld

14. januar 2013

Kloster

Behøver jeg sige mere..........

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2013

Albertsen92

Kloster skriver:

Behøver jeg sige mere..........

Alt for mørkt til mig

Anmeld

14. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Albertsen92 skriver:

Alt for mørkt til mig

Hvis det er alt for mørkt så ville jeg ikke farve det en anden farve, det kan hurtigt komme til at se meget fesent ud når man farver det i de brune farver hvis de skal være alt for lyse (ikke sagt at det ikke kan lade sig gøre, men man skal passe på). Så er det bedre du får nogle andre reflekser eller sådan noget 

Anmeld

14. januar 2013

FruK

Jeg ville vælge reflekser i en eller to forskellige mørkere nuancer, så du stadig bevarer noget at det lyse. Jeg får normalt selv lyse striber, men ind i mellem skal der lidt mørkere i, for at det ikke bliver alt for lyst. Især om vinteren. 

Udvoksningen ses heller ikke så tydeligt så. 

Åååh, jeg glæder mig til hårfarve - er ikke blevet farvet siden marts, fordi jeg har været gravid, og har nu verdens kedeligste hår! 

Anmeld

14. januar 2013

Sujan

Tror du ville se godt ud med knald rødt hår.. men er jo ret vovet.

Anmeld

14. januar 2013

Dot D

Albertsen92 skriver:

Hvor mørkt synes du? 

Her er et billede af mit hår, da jeg ikke havde fået lyse striber i halvandet år, så det er min naturlige hårfarve til lidt længere end ørene 

Skulle der være et nyt billede? Men måske ala det billede med JLO, måske en tand lysere, når nu du synes, det er for mørkt

Jeg tror nu stadigt, det vil være rigtigt flot til dig

Anmeld

25. marts 2013

khaleesi

Måske nogle af dem?

1

2

Synes IKKE du skal farve dig mørkhåret eller brunhåret.

Hvis du fortryder kan det ødelægge dit hår rigtig meget hvis du vil tilbage til blond. Og blond klæder dig, så måske en anden tone blond, eller gyldenblond med honning-striber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.