Hjælp med ringe?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Af hensyn til familie osv. som ikke skal kunne opsnuse mig på nettet så bliver det her lige anonymt

MEN kæresten og jeg skal giftes til sommer og vi havde egentlig snakket om at vi nok ikke lige fik nogle ringe i første omgang.. men jeg tror måske jeg har fundet et smut hul hvor vi kan nå at spare op til prisen på lige præcis disse ringe.. Vil bare lige have jeres vudering..

De her ringe http://www.chanti.dk/p-Vielsesringe_Forlovelsesringe?gclid=CIGit6yB6LQCFUlc3god3V8Amg#2_vielsesringe_i_14_karat_guld.-_og_hvidguld_0_025_ct|4226B40227B40

Er de gode? Jeg har ingen forstand på guld og hvidguld ?? hvis vi skal have nogen gider jeg kun bruge så mange penge hvis det rent faktisk er noget der er i orden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Af hensyn til familie osv. som ikke skal kunne opsnuse mig på nettet så bliver det her lige anonymt

MEN kæresten og jeg skal giftes til sommer og vi havde egentlig snakket om at vi nok ikke lige fik nogle ringe i første omgang.. men jeg tror måske jeg har fundet et smut hul hvor vi kan nå at spare op til prisen på lige præcis disse ringe.. Vil bare lige have jeres vudering..

De her ringe http://www.chanti.dk/p-Vielsesringe_Forlovelsesringe?gclid=CIGit6yB6LQCFUlc3god3V8Amg#2_vielsesringe_i_14_karat_guld.-_og_hvidguld_0_025_ct|4226B40227B40

Er de gode? Jeg har ingen forstand på guld og hvidguld ?? hvis vi skal have nogen gider jeg kun bruge så mange penge hvis det rent faktisk er noget der er i orden.

Hvorfor skulle de ikke være gode nok?

Der er jo stempler i ringene, så de er jo ægte nok hvis man kan sige det sådan. Jeg har selv lige købt julegave derfra til min søster og jeg har selv siddet og kigget på forlovelsesringe. Top kvalitet og service  Man skal jo bare huske at få certifikater når man køber noget med diamanter osv  men det skal man jo alle steder

At andre guldsmede så måske er utilfredse, ja det kan jeg godt forstå. Chanti er jo meget billigere 

Anmeld

14. januar 2013

Nemesis

kender ikke lige de ringe med guld er jo er holdbart materiale. hvidguld er endny mere hårdt da det er en blanding af guld og palladium (andet metal)

Så vil da mene de ringe er holdbare!

:-) Sisse

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Hvorfor skulle de ikke være gode nok?

Der er jo stempler i ringene, så de er jo ægte nok hvis man kan sige det sådan. Jeg har selv lige købt julegave derfra til min søster og jeg har selv siddet og kigget på forlovelsesringe. Top kvalitet og service  Man skal jo bare huske at få certifikater når man køber noget med diamanter osv  men det skal man jo alle steder

At andre guldsmede så måske er utilfredse, ja det kan jeg godt forstå. Chanti er jo meget billigere 

det var mere om de var holdbare og om de kom til at se matte ud osv? Jeg har aldrig haft guld smykker så er meget uerfaren med hensyn til lige præcis dette ^^

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

kender ikke lige de ringe med guld er jo er holdbart materiale. hvidguld er endny mere hårdt da det er en blanding af guld og palladium (andet metal)

Så vil da mene de ringe er holdbare!

:-) Sisse

Tak lækkert at høre Var nemlig meget i tvivl om det var holdbart eller hvordan og hvorledes

Anmeld

14. januar 2013

Peanut

Anonym skriver:

det var mere om de var holdbare og om de kom til at se matte ud osv? Jeg har aldrig haft guld smykker så er meget uerfaren med hensyn til lige præcis dette ^^

Jeg har flere guldsmykker, og de holder helt fint. De bliver ikke matte eller noget, men lidt småridser er der da i min vielsesring som er 4½ år gammel nu.

Min mor havde en ring af hvidguld og den var også rigtig holdbar 

... og har handlet ved Chanti før, og har ingen problemer haft, heller ikke når vi skulle sende retur eller lign. 

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Jeg har flere guldsmykker, og de holder helt fint. De bliver ikke matte eller noget, men lidt småridser er der da i min vielsesring som er 4½ år gammel nu.

Min mor havde en ring af hvidguld og den var også rigtig holdbar 

... og har handlet ved Chanti før, og har ingen problemer haft, heller ikke når vi skulle sende retur eller lign. 

Fedt Har du en ide om de tit skifter ud i ringene eller om de har nogen lunde de samme ringe i længere perioder? For medmindre vi virkelig skal bide os selv i bagen så har vi ikke råd til dem før til juni (giftes juli) men skal vi være bekymrede for at de er væk eller har skiftet pris inden da? har aldrig købt derinde før som sagt ^^

Anmeld

14. januar 2013

Peanut

Anonym skriver:

Fedt Har du en ide om de tit skifter ud i ringene eller om de har nogen lunde de samme ringe i længere perioder? For medmindre vi virkelig skal bide os selv i bagen så har vi ikke råd til dem før til juni (giftes juli) men skal vi være bekymrede for at de er væk eller har skiftet pris inden da? har aldrig købt derinde før som sagt ^^

Puha nej det aner jeg ikke 

Så meget holder jeg ikke øje med deres produkter  men ellers send dem en mail og hør ad.

Men bortset fra det, skal i nok ud i god tid alligevel, for i kan måske risikere at de rigtige størrelser ikke er på lager 

Anmeld

14. januar 2013

Morgensol

Prøv at kigge på www.egeart.dk. Der kan i få ringene helt efter jeres eget ønske og til en rigtig god pris. Vi købte vores vielsesringe hos dem da vi blev gift i november, vi gav 3700 for 2, 14 karat guldringe med en brillant i min.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2013

Putomanen

Jeg har købt 2 ringe hos dem i hvidguld, den ene med sten. Jeg fik et certifikat med på stenen, og de var meget behjælpelige med spørgsmål. Du kan også bestille en prøvepakke ved vielsesringe og forlovelsesringe, hvor du kan finde din rigtige størrelse samt se et eksemplar af de ringe, i vil bestille. Så vidt jeg husker var det ikke så dyrt.

Jeg kan kun anbefale dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.