23+1 med lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Elin_Maria

Iiiih hvor jeg glæder mig til at møde hende! Jeg har konstant lyst til at gå til drop in scanning, bare lige for at kigge indtil hende en gang mere, men venter en måned til vi skal til 3D. Hun sparker og puffer, specielt når jeg synger. Det er bare dejligt!!! Lille Linea
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Miss Church

Elin_Maria skriver:

Iiiih hvor jeg glæder mig til at møde hende! Jeg har konstant lyst til at gå til drop in scanning, bare lige for at kigge indtil hende en gang mere, men venter en måned til vi skal til 3D. Hun sparker og puffer, specielt når jeg synger. Det er bare dejligt!!! Lille Linea

Hvor er du fin!  

Det bliver spændende at se hende i 3D! 

Anmeld

14. januar 2013

Elin_Maria

Miss Church skriver:

Hvor er du fin!  

Det bliver spændende at se hende i 3D! 

MEGET! årh jeg håber jeg ikke synes hun ser helt forkert ud, men mon ikke jeg vil synes hun er dejlig om hun så har horn i panden og 666 skrevet på brystet? Ikke at jeg tror hun ser sådan ud.....

Anmeld

14. januar 2013

Miss Church

Elin_Maria skriver:

MEGET! årh jeg håber jeg ikke synes hun ser helt forkert ud, men mon ikke jeg vil synes hun er dejlig om hun så har horn i panden og 666 skrevet på brystet? Ikke at jeg tror hun ser sådan ud.....

Hehe jeg tror at man synes sit eget barn er det smukkeste i verden, lige meget hvad  

Men der bliver ingen 3D-scanning til mig, så jeg må bare vente i spænding, til de kommer ud

Anmeld

14. januar 2013

Babydrøm

Elin_Maria skriver:

Hvor er du fin Lyder skønt

Anmeld

15. januar 2013

Elin_Maria

AnnL skriver:

Hvor er du fin Lyder skønt

Tak

Anmeld

15. januar 2013

FrkZier

Elin_Maria skriver:

hvor du fin

- jeg har det på samme måde med scanning, men vi har også besluttet at vi tager en 3D scanning midt februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.