Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elin_Maria skriver: Iiiih hvor jeg glæder mig til at møde hende! Jeg har konstant lyst til at gå til drop in scanning, bare lige for at kigge indtil hende en gang mere, men venter en måned til vi skal til 3D. Hun sparker og puffer, specielt når jeg synger. Det er bare dejligt!!! Lille Linea
Iiiih hvor jeg glæder mig til at møde hende! Jeg har konstant lyst til at gå til drop in scanning, bare lige for at kigge indtil hende en gang mere, men venter en måned til vi skal til 3D. Hun sparker og puffer, specielt når jeg synger. Det er bare dejligt!!! Lille Linea
Hvor er du fin!
Det bliver spændende at se hende i 3D!
Miss Church skriver: Hvor er du fin! Det bliver spændende at se hende i 3D!
Elin_Maria skriver: MEGET! årh jeg håber jeg ikke synes hun ser helt forkert ud, men mon ikke jeg vil synes hun er dejlig om hun så har horn i panden og 666 skrevet på brystet? Ikke at jeg tror hun ser sådan ud.....
MEGET! årh jeg håber jeg ikke synes hun ser helt forkert ud, men mon ikke jeg vil synes hun er dejlig om hun så har horn i panden og 666 skrevet på brystet? Ikke at jeg tror hun ser sådan ud.....
Hehe jeg tror at man synes sit eget barn er det smukkeste i verden, lige meget hvad
Men der bliver ingen 3D-scanning til mig, så jeg må bare vente i spænding, til de kommer ud
Hvor er du fin Lyder skønt
AnnL skriver: Hvor er du fin Lyder skønt
hvor du fin
- jeg har det på samme måde med scanning, men vi har også besluttet at vi tager en 3D scanning midt februar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128