Til jer der har fuldt lidt med..
Vi har bedt om alt det hjælp vi kan få, så vil alle her hjemme kan komme godt igennem det her. Så i dag har vi haft besøg af sundhedsplejersken som skulle hjælpe os lidt med hvordan vi skal være overfor Elias. Han har reagere på at jeg var indlagt. Eller nok mere på at jeg var hjemme på besøg og så afsted igen og hjemme og afsted igen.
Men da vi fortalte hvordan tingene var ja så sagde hun at han var en meget sund dreng som havde gode trygge omgivelserne. For han reagere lige præcis som han skulle.

Hun roser os altid meget:-) Vi sagde at vi havde en samtale med familie afdeling. Men hun var "desværre" ret sikker på at vi var en for velfungerende familie til at de kunne tilbyde så meget. Men at det var aldrig skidt at tale med dem.
Hun fortalte også at man muligvis igennem sin ulykkesforsikring for betalt nogle parsamtaler, da vores parforhold ikke er det bedste:-(
Der var også en anden mor i hendes område som havde været det samme igennem og hun troede vi måske kunne få noget ud af hinanden :-)
I dag skulle jeg starte på Daghospitalet men nu er jeg blevet ramt af influenza. Så håber jeg er frisk på onsdag... Det bliver godt at starte der:-) Der skal jeg også starte i noget gruppeterapi ..
Nå det var lidt her fra. God dag til alle:-)
Anmeld