Hej tøser (og gutter)
Jeg er så heldig at jeg nu er blevet optage på markedsføringsøkonom uddannelsen, og skal jo til at have fat i nogle bøger så jeg kan komme godt igennem uddannelsen.
Men er det mon nogle af jer som ligger inde med nogle af disse bøger (må også gerne være en ældre udgave):
- Principles and Practice of Marketing by David Jobber, 6th ed. – McGraw Hill, 2010
- Grundlæggende sandsynlighedsteori & beskrivende statistik. Jan Laursen & John Vestergaard Olesen. - Viborg: JaVoL, 2009
- Grundlæggende statistik. Jan Laursen & John Vestergaard Olesen. - Viborg: JaVoL, 2006
- Erlang S - statistiske tabeller, af A. K. Erlang og Allan C. Malmberg, Systime, 2006, 8. udg
- Erhvervsøkonomi, Videregående uddannelser. Jørgen Waarst m.fl., Academica/Gyldendal, 2007 - og så en opgave bogen som passer til.
- Mikroøkonomi af Henrik Grell og Elisabeth Rygner, Limedesign, 2012, 3. udg
- Communicate! by Michael Pierce, Academica, 2009
- Dansk og international erhvervsret af Dorte Dittmann og Mette Gade, Forlaget Trojka, 2011
- Lovsamling 2011 Erhvervsret, DJØF Forlag, 2012, 19. udg
Det må vist være det. Hvis der er nogle som ligge inde med disse bøger i fin stand, og gerne vil af med dem vil jeg da gerne have have besked.
Knus