annecatrine88 skriver:
Hejsa piger.
Jeg har en skøn datter på 2 måneder og jeg har ammet hende hele tiden. Men av av. Lige lidt historie. Da vi var på hospitalet fik hun lavet sår og revner på mine brystvorter. Efter en måned helede den ene op efter jeg begyndte på suttebrikker. Den anden er en anden sag. Det lignede at det halve af vorten manglede og det var et åben sår. Meget av. Så fik jeg brystbetændelse og den helede stadig ikke. Så mente de at brystbetændelsen stadig ikke var ovre så fik mere pencilin. Den begyndte at hele, men så fik jeg svamp og kæmpe stykke hud faldt af. Nu er jeg så begyndt at få brystbetændelse igen og av av.
lægen har givet mig ammestop piller, men er i tvivl. Synes ikke det er hyggeligt at amme da det gør ondt og nu er min datter begyndt ikke at ville tage det raske bryst da mælken ikke kommer så hurtigt som ved det andet.
Hvad ville I gøre eller anbefale mig at gøre. Hun kan godt finde ud af at tage en flaske.
Det kommer an på hvor meget du gerne VIL amme ..
Min svigerinde fik brystbetændelse 3 gange på de første 2 mdr. og hun kæmpede en brag kamp med at få det til at fungerer fordi hun VILLE amme .. Hun ville overhovedet ikke gi op .. 

Men jeg gav op med det samme , gav det ik engang en chance , netop fordi jeg ikke kan li at amme .. Der er en længere historie bag det ..
Du skal gøre det du føler bedst for

Anmeld