Nogen som laver kages i Esbjerg området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.066 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Helloo

Vores kommende søn skal nemlig døbes Marts/April, og vi vil super gerne ha en flot kage til ham.

Vi køre meget med rum-tema så der skal helt klart være rumskibe/stjerner/planter, og selvfølgelig en sovende baby på kagen.. 

Vi bliver omkring 20 gæster. Hvad vil det sådan ca koste?

Det skal være en "flad" kage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Koen.

Louise17 skriver:

Vores kommende søn skal nemlig døbes Marts/April, og vi vil super gerne ha en flot kage til ham.

Vi køre meget med rum-tema så der skal helt klart være rumskibe/stjerner/planter, og selvfølgelig en sovende baby på kagen.. 

Havde det nu ikke lige været så tæt på alt mit eget ville jeg gerne, men starter skole i april og har en 3 års fødselsdag i april og barnedåb i maj jeg skal lave kage til :-) håber du finder nogen ellers er det super nemt(kunne give dig et kursus )

Anmeld

15. januar 2013

susdalholm

Hejsa

Jeg bor i Esbjerg og vil godt lave jeres Dåbskage I kan skrive til mig på susanneglad@hotmail-com

Hilsen Susanne

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

susdalholm skriver:

Hejsa

Jeg bor i Esbjerg og vil godt lave jeres Dåbskage I kan skrive til mig på susanneglad@hotmail-com

Hilsen Susanne

Har sendt en mail 

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

Tanja. skriver:

Havde det nu ikke lige været så tæt på alt mit eget ville jeg gerne, men starter skole i april og har en 3 års fødselsdag i april og barnedåb i maj jeg skal lave kage til :-) håber du finder nogen ellers er det super nemt(kunne give dig et kursus )

Hehe helt iorden! Uh det kunne da være fedt 

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Louise17 skriver:

Hehe helt iorden! Uh det kunne da være fedt 

Du siger bare til, det er som at lege med modeller voks bare spiseligt

Anmeld

15. januar 2013

Helloo

Tanja. skriver:

Du siger bare til, det er som at lege med modeller voks bare spiseligt

Haha. Jeg har dælme ingen anelse om hvor jeg skal begynde. Synes det ser så svært ud!

Anmeld

15. januar 2013

Koen.

Louise17 skriver:

Haha. Jeg har dælme ingen anelse om hvor jeg skal begynde. Synes det ser så svært ud!

Det syntes jeg os, men når man får det vist og prøver selv er det SÅ nemt

Anmeld

4. januar 2014

Sommervejr

hvad tager i person når i laver kager, skal jo have lidt at gå efter for at finde ud af om det er billigt :-)

Anmeld

4. januar 2014

M &.I

jeg har en god hjemmesiden du kan kigge på den , hun kan lave kage som du vil og hun er rigtigt god og billig.

http://www.alletiders.info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.